Haku
Viitteet 1-10 / 562
Kuntaliitoksen vaikutuksia siivoojien arkeen : Tapaus Oulunsalo
(Tampereen ammattikorkeakoulu, 2014)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli saada tietoa, kuinka kuntaliitoksen aikainen organisaatiomuutos on vaikuttanut Oulunsalon kunnan siivoojien arjen työssä. Organisaatiomuutoksella tarkoitetaan tässä opinnäytetyössä ...
Liiketoimintasuunnitelma : Ravintola Freija
(Tampereen ammattikorkeakoulu, 2014)
Teimme liiketoimintasuunnitelman suunnitteilla olevaan ravintolaamme. Ravintolamme erikoistuu kahviin ja kahvipohjaisiin juomasekoituksiin, mutta sisältää myös keittiön, joka on auki lounasajasta iltakymmeneen. Ravintolastamme ...
Asiakastyytyväisyyskysely K-market Vehmaisissa
(Tampereen ammattikorkeakoulu, 2013)
Opinnäytetyö kokoaa tutkimustietoa asiakastyytyväisyydestä, jota on hyödynnetty mahdollisimman monipuolisesti teoriassa ja käytännön toteutuksessa. Käytännön toteutus on asiakastyytyväisyyskysely K-Market Vehmaisissa. ...
Lisäpalvelutuotteiden myyntityö kokousasiakkaille : Case: SOK Tampereen yritysmyynti – kokousasiakkaiden kiinnostus lisäpalvelutuotteita kohtaan
(Tampereen ammattikorkeakoulu, 2017)
Asiakkaiden tarpeiden tunnistaminen palveluiden kehittämisessä on avainsana menestyvälle yritystoiminnalle. Tarpeiden tunnistaminen mahdollistaa uusien tuotteiden ja palveluiden kilpailuedun, jatkuvasti muuttuvilla ...
Asiakastyytyväisyys remontin jälkeen Cumulus Hämeenpuistossa
(Tampereen ammattikorkeakoulu, 2013)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena on selvittää, millainen vaikutus Cumulus Hämeenpuiston remontoinnilla on ollut asiakastyytyväisyyteen. Tutkimuskysymyksenä on kuinka asiakastyytyväisyys muuttui Cumulus Hämeenpuistossa tehdyn ...
Ruokaravintolamarkkinointi Facebookissa
(Tampereen ammattikorkeakoulu, 2014)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää minkälaista on hyvä ja tehokas sekä asiakkaat tavoittava ruokaravintolamarkkinointi Facebookissa. Työn teoriaosuudessa käsitellään markkinoinnin sekä sosiaalisen median ...
Asiakaskokemuksen kehittäminen ja johtaminen franchising-ketjun palvelukonseptissa : Matkailuautolomatuote
(Tampereen ammattikorkeakoulu, 2017)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli kerätä tietoa, joka havainnollistaa tärkeät näkökulmat palvelupolulla osana korkealaatuista asiakaskokemusta, joka on tuotettu franchisingottajien toimesta määritettyä franchising-palvelukonseptia ...
Perehdyttäminen ja henkilöstön kehittäminen case Viola
(Tampereen ammattikorkeakoulu, 2013)
Opinnäytetyö tehtiin senioripalveluja tuottavalle Viola-kotiyhdistys ry:lle. Työssä kartoitettiin Viola-kotiyhdistys ry:n keittiöiden tämänhetkinen perehdyttämiskäytäntö. Tutkimuksesta saadun tiedon perusteella perehdyttäminen ...
New York ei unohda asiakasta : Asiakas ruokalistakehityksen resurssina
(Tampereen ammattikorkeakoulu, 2014)
Asiakas on merkittävä suunnittelutyön resurssi, koska hänellä on usein selkeä käsitys siitä, mitä palvelun tarjoajan tulisi käyttäjän kannalta parantaa. Asiakkaan kommenteista voidaan löytää tärkeitä kehityskohteita ja ...
Puhtaanapidon kehittäminen Prisma Kalevan ravintolamaailmassa
(Tampereen ammattikorkeakoulu, 2013)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli kehittää puhtaanapitoa Prisma Kalevan ravintolamaailmassa uusimalla siivoussuunnitelma sekä tekemällä puhdistusohjeet keittiön koneille ja laitteille. Uudesta suunnitelmasta piti tehdä ...