Haku
Viitteet 1-10 / 37
"Saadaan yhdessä aikaan jotain mikä auttaa perheen arkea ja olemista" : kokemuksia lastensuojelun avohuollon palveluista
(2019)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli löytää yhteistyöyritykselle kehittämisehdotuksia lastensuojelun avohuollon palveluihin. Yhteistyöyritys oli pieni, vuonna 2016 perustettu sosiaalialan yritys. Yritys tuottaa sekä ...
Asiakkuuksien kehittäminen henkilöstöpalvelualalla
(2019)
Kehittämishankkeen kohdeorganisaationa ja toimeksiantajana toimi henkilöstöpalvelualan yritys, jota salassapitosäädösten vuoksi kutsutaan tässä raportissa nimellä Yritys X. Kehittämishankkeen tarkoituksena oli luoda ...
Hoitotarvikepalvelun asiakkaan hoitosuunnitelma
(2021)
Sähköiset hoitosuunnitelmat tukevat asiakkaan kokonaisvaltaista hoitoa. Asiakkaan hoitoketju sujuvoituu ja mahdolliset virheet hoitoketjussa vähenevät. Hoitotarvikepalvelun asiakkuus on osa asiakkaan terveydenhoitoa, jolloin ...
Lean Startup -menetelmä uuden palvelun luomisen perustana kasvuyrityksessä : case: Carccia®-drone-toimitus
(2020)
Uuden palvelun luomisessa markkinatilanne on monesti erityisen epävakaa, ja on lähes mahdotonta ennustaa, miten asiakkaat ottavat tuotteen tai palvelun vastaan. Jatkuvasti muuttuvassa maailmassa tuotekehityksen tavoitteena ...
Ammatilinen pyykinpesu : palveluiden kehittämisehdotus pienille ja keskisuurille pesuloille
(2019)
Yritys, joka osaa kehittää palvelujaan ja hyödyntää uusia innovaatioita saa siitä kasvua ja sen liiketoiminta kehittyy. Kemikaalitoimittajilla on kova keskinäinen kilpailu, joten liiketoiminnan kehittäminen palvelujen ...
Mitä on asiakaskokemus ja miten sitä voidaan kehittää B2B-yrityksessä?
(2021)
Tämä opinnäytetyö on tehty tilauksena toimeksiantaja Yritys X:lle. Toimeksiannon tarkoituksena oli saada yritykselle tietoa asiakaskokemuksesta ja mitä se merkitsee B2B-myynnin kannalta. Valitsin toteutustavaksi narratiivisen ...
Palvelu- ja yritysmyyntiprosessin kehittäminen : case: K-Rauta Rauta-Otra Nekala
(2020)
Opinnäytetyön aiheena oli palvelu- ja yritysmyyntiprosessin kehittäminen K-Rauta Rauta-Otran myymälässä Tampereella. Työn tavoitteena oli kehittää yritysmyynnin olemassa olevaa palvelu- ja myyntiprosessia parempien ...
Vastuukorjauksen asiakastyytyväisyys ja sen kehittäminen
(2024)
Tässä opinnäytetyössä tarkastellaan YIT:n vastuukorjauksen asiakastyytyväisyyttä ja tunnistetaan keskeisiä tekijöitä, jotka vaikuttavat asiakastyytyväisyyteen. Opinnäytetyön toimeksiantajana toimi YIT Suomi Oy, jonka ...
Asiakaskokemukset terveydenhuollon etävastaanotolla
(2021)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli kartoittaa asiakaskokemuksia ostopalveluna tuotetulla julkisen terveydenhuollon etävastaanotolla ja kehittää malli digitaalisten asiakaskokemusten mittaamiseen. Opinnäytetyössä tutkittiin ...
Design Thinking ja verkkovalmennuspalvelun kehittäminen : asiakaslähtöinen yhteiskehittäminen
(2020)
Opinnäytetyössä tutkitaan muotoiluajattelun (Design Thinking) menetelmin aloittavan B2C-verkkovalmennuspalvelun kehittämistyötä. Muotoiluajattelu pohjaa vahvasti aidon ongelman löytämiseen ja asiakasymmärryksen kartoittamiseen ...