Haku
Viitteet 1-10 / 26
Brand evaluation : AVK Finland Oy
(2019)
Strategic brand management may increase company's success. Strategic brand management´s influence in company success cannot be emphasized enough and it should be integrated as part of the company strategy. This research ...
Lanseeraussuunnitelma Kauneuspiste Säihkylle
(2020)
Opinnäytetyö toteutettiin lanseeraussuunnitelmana, joka tehtiin yritykselle yrityksen sijainnin vaihdoksen vuoksi. Opinnäytetyön tavoitteena oli saada käynnistettyä yrityksen toiminta kannattavasti uudella toimialueella. ...
Customer acquisition with digital marketing tools
(2020)
Digital marketing tools have become a crucial aspect for businesses both online and offline. This Bachelor thesis literature is about digital marketing, its tools, and how they come together to aid in customer acquisition. ...
Tuotekehitys annosruokiin liikennemyymälässä
(2020)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena on selvittää ketogeenistä ruokavaliota noudattavien asiakkaiden toiveita ja mieltymyksiä. Asiakasymmärrystä hankittiin kyselyllä, havainnoilla ja henkilökunnan haastatteluilla. Hankitun ...
Verkkokaupan kehittäminen
(2019)
Opinnäytteen tarkoitus on avata yritykselle, missä tilassa sen verkkokauppa on asiakkaiden silmissä. Opinnäytetyö selvittää verkkokaupan tunnettavuutta ja asiakkaiden mielenkiintoa yrityksen toimialojen palveluita kohtaan. ...
Customer segmentation and customer profiles using VPC for Soluto Oy
(2021)
This thesis was conducted for Soluto Oy because they had not done barely any segmentation of their customers before. Soluto wished to expand their business to a new market area, Tampere, but did not know where to start. ...
Liikeidean kehittäminen : Ravintola Holvin Piha
(2023)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää liikeidean kehittämistä toimeksiantaja yrityksen uudessa kompleksissa. Muuntautuva liikeidea helpottaa yritystä muuntautumaan nopeasti ja ketterästi muuttuvissa tilanteissa. Työssä ...
Wowanders Oy:n markkinointiviestinnän kehittäminen digitaalisissa kanavissa : sitouttavan vuorovaikutuksen lisääminen asiakkuuden eri vaiheissa
(2020)
Opinnäytetyön perusajatuksena on, kuinka matkapäiväkirja-sovelluksen, Wowandersin, käyttöönsä ladannut käyttäjä saadaan viestinnän keinoin sitoutettua sovelluksen aktiiviseksi käyttäjäksi. Yrityksen toiveena oli löytää ...
Customer journey mapping : skateboard hardware purchases
(2019)
This Bachelor thesis is research into skateboard consumers, buying patterns and how such customer intelligence could be used in creating more profits. It starts off by introducing the commissioner for the project and ...
Uuden innovaation ostopäätösprosessi ja siihen vaikuttavat tekijät
(2021)
Ramator Oy:lle toteutettu päätöksentekoanalyysi markkinointisuunnitelman tueksi. Tutkin ja kartoitin mahdollisimman tarkasti alalla vallitsevat päätöksentekotrendit ostoprosessissa kirjallisuuden, haastattelujen, yrityksen ...