Haku
Viitteet 1-10 / 24
Brand evaluation : AVK Finland Oy
(2019)
Strategic brand management may increase company's success. Strategic brand management´s influence in company success cannot be emphasized enough and it should be integrated as part of the company strategy. This research ...
”Ja sit pitäis olla rohkeutta tehdä vähän toisella tavalla”: julkisen terveyspalvelun hyvä asiakaskokemus
(2019)
Vuonna 2018 sosiaali- ja terveyspalvelujen uudistuksen yhteydessä oli toteutumassa valinnanvapaus, jossa asiakkaat olisivat saaneet valita terveyspalvelujensa tuottajan. Valinnanvapaus olisi avannut terveyspalvelujen kentän ...
Taidetta vai liiketoimintaa : elämää yhtyeessä – case Takomo
(2020)
Opinnäytetyöni tutkii ja analysoi Takomo-yhtyeen uuden show´n, Time, tuotannon eri vaiheita ja harjoitusprosessia sekä ryhmän vuorovaikutusta ja toimintaa projektin aikana.
Opinnäytetyöni tutkii, miten tiiviisti yhdessä ...
Virtuaalimatkailusta liiketoimintaa
(2020)
Matkailu on murroksessa, kun ilmastonlämpeneminen on ajankohtaisempaa kuin koskaan aikaisemmin. Lisäksi keväällä 2020 kärjistynyt koronakriisi johti matkailualan suureen ahdinkoon. Nyt onkin tarpeen löytää uusia, uuteen ...
Myynnin ja markkinoinnin strategioiden hallinta startup-yrityksessä
(2020)
Opinnäytetyön tavoitteena oli kehittää ja selkeyttää myynti- ja markkinointistrategian luomisprosessia. Työn tarkoituksena oli kuvata prosessi näiden strategioiden luomiseksi niin, että strategiat yhdistyvät yhdeksi ...
Kuka haluaa tulla lukituksi huoneeseesi? : Markkinointistrategia pakohuoneyrittäjälle
(2019)
Markkinointi tulisi olla osa yrityksen strategiaa ja asiakkaan tulisi olla yrityksen strategian keskiössä. Yrityksen tulee tuottaa arvoa asiakkaalleen toimiakseen markkinoilla. Digitalisaatio on muuttanut kuluttajien ...
Tuloksellinen tulevaisuus markkinointia kehittämällä
(2020)
BIM Finland Oy on Kouvolassa toimiva yritys, joka toimittaa kemiaa sellu- ja paperiteollisuuteen. Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää yrityksen tämän hetkistä asiakastyytyväisyyden ja markkinoinnin tilannetta, ...
Musiikkioppilaitosten konserttitoiminta : katsaus oppilaskonserttien saavutettavuuteen, yleisörakenteeseen ja markkinointiin
(2019)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää musiikkioppilaitosten konserttien saavutettavuutta, yleisörakennetta ja markkinointia. Työ rajattiin koskemaan lähinnä taiteen perusopetuksen musiikin laajaa oppimäärää. Työn ...
Sisältömarkkinointi osana myynnin johtamista
(2020)
Modernin myynnin aikakaudella asiakkaiden tapa ostaa on murroksessa. Ostoprosessin kulku tapahtuu pääosin organisaatiolta piilossa. Asiaa peilataan myös markkinoinnin transformaation näkökulmasta. Menestyvässä organisaatiossa ...
Wowanders Oy:n markkinointiviestinnän kehittäminen digitaalisissa kanavissa : sitouttavan vuorovaikutuksen lisääminen asiakkuuden eri vaiheissa
(2020)
Opinnäytetyön perusajatuksena on, kuinka matkapäiväkirja-sovelluksen, Wowandersin, käyttöönsä ladannut käyttäjä saadaan viestinnän keinoin sitoutettua sovelluksen aktiiviseksi käyttäjäksi. Yrityksen toiveena oli löytää ...