Haku
Viitteet 1-4 / 4
Verkkokaupan kehittäminen
(2019)
Opinnäytteen tarkoitus on avata yritykselle, missä tilassa sen verkkokauppa on asiakkaiden silmissä. Opinnäytetyö selvittää verkkokaupan tunnettavuutta ja asiakkaiden mielenkiintoa yrityksen toimialojen palveluita kohtaan. ...
Palvelumuotoilulla parempi asiakaskokemus : Wake Valley Oy
(2019)
Tämän opinnäytetyön aiheena on asiakaskokemuksen parantaminen palvelumuotoilua hyödyntäen. Työ tehtiin Ylöjärvellä toimivalle vesilautailuyritykselle, Wake Valleylle. Työn tarkoitus on auttaa yritystä kehittämään ensikertalaisen ...
Developing customer service at fast-casual restaurant sector : case Friends & Brgrs
(2019)
This bachelor’s thesis was commissioned by Friends & Brgrs Oy Ab. The objective of this thesis was to create a customer service handbook on excellent customer service for the use of the commissioner. Excellent customer ...
Maaseudun lähiapteekin asiakkaiden sitouttaminen uusien lisäarvoa tuottavien palvelujen avulla
(2019)
Apteekin ydintehtävä terveydenhuollon kentässä on varmistaa lääkkeiden nopea saatavuus ja lääkkeiden turvallisen ja tehokkaan käytön toteutuminen. Apteekin farmaseuttinen henkilöstö auttaa itsehoidon neuvoilla asiakkaita ...