Haku
Viitteet 1-10 / 33
Jätevesipumppaamoiden huoltotoiminnan kehittäminen
(2019)
Opinnäytetyössä luotiin huoltosuunnitelma Hämeenlinnan Seudun Vesi Oy:n jätevesipumppaamoille. Hämeenlinnan Seudun Vesi Oy (HS-Vesi) on Hämeenlinnan, Akaan sekä Hattulan omistama vesihuoltoyhtiö. Yhtiön tarkoituksena on ...
Asiakkuuksien kehittäminen henkilöstöpalvelualalla
(2019)
Kehittämishankkeen kohdeorganisaationa ja toimeksiantajana toimi henkilöstöpalvelualan yritys, jota salassapitosäädösten vuoksi kutsutaan tässä raportissa nimellä Yritys X. Kehittämishankkeen tarkoituksena oli luoda ...
Perehdytyksen kehittäminen Yritys X:ssä
(2019)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena ja tavoitteena oli selvittää Yritys X:n työntekijöiden perehdytyksen tämän hetkinen tilanne. Opinnäytetyö on osa Yritys X:n 2020 strategiaan liittyvää perehdytyksen kehittämisprosessia. ...
Yritysmyynnin aktivointi sekä myyntiprosessin kehittäminen
(2019)
Tämän opinnäytetyön päämääränä on luoda toimintamalli yritysmyynnin aktivointi sekä yritysmyynnin prosessien kehittäminen. Opinnäytetyö tarkastelee yritysmyyntiä sekä prosessin kehittämistä seuraavista näkökulmista: ...
Maalämpöyrityksen markkinakartoitus pääkaupunkiseudulla
(2019)
Tämän opinnäytetyön toimeksiantajana on maalämpöyritys Helmilämpö. Helmilämpö on vuonna 2017 perustettu energia-alan toimija Pirkanmaalta. Yhtiön tuotevalikoimaan kuuluvat maalämpöratkaisut, ilmavesi-järjestelmät sekä ...
Intrastat-sovelluksen käyttöönotto toiminnanohjausjärjestelmään
(2019)
Opinnäytetyön tavoitteena oli automatisoida toimeksiantajan Intrastat-tilaston kokoamisprosessi. Tilaston kokoaminen oli koettu työlääksi ja aikaa vieväksi. Opinnäytetyön tarkoituksena oli käyttöönottaa toimeksiantajan ...
Työnkehittäminen muutoksessa : Esimiehen roolin tärkeys
(2019)
Tämä opinnäytetyö käsittelee esimiehen roolin tärkeyttä työyhteisön muutostilanteissa ja pyrkii löytämään työkaluja esimiehelle, joiden avulla esimies ohjaisi työyhteisöä parhaiten erilaisissa muutoksissa työntekijää ...
Verkkokaupan kehittäminen
(2019)
Opinnäytteen tarkoitus on avata yritykselle, missä tilassa sen verkkokauppa on asiakkaiden silmissä. Opinnäytetyö selvittää verkkokaupan tunnettavuutta ja asiakkaiden mielenkiintoa yrityksen toimialojen palveluita kohtaan. ...
Tutkimus Elisan Telesales puhelinmyyntiyksikön tuotekoulutustapahtumien kehittämiseksi
(2019)
Opinnäytetyö sai alkunsa mielenkiinnostani kehittää myyntineuvottelijoiden tuotekoulutuksia. Toimeksiannon yhteyshenkilönä ja hyväksyjänä toimii Elisan HRD Manager Piia Säylä. Opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää Elisa ...
Palvelumuotoilulla parempi asiakaskokemus : Wake Valley Oy
(2019)
Tämän opinnäytetyön aiheena on asiakaskokemuksen parantaminen palvelumuotoilua hyödyntäen. Työ tehtiin Ylöjärvellä toimivalle vesilautailuyritykselle, Wake Valleylle. Työn tarkoitus on auttaa yritystä kehittämään ensikertalaisen ...