Haku
Viitteet 1-10 / 11
Kesätyöntekijöiden massarekrytointi Pirkanmaan Osuuskaupassa
(2019)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli tutkia kesätyöntekijöiden massarekrytoinnin toimivuutta Pirkanmaan Osuuskaupassa. Opinnäytetyössä tutkittiin myös markkinoinnin vaikutusta hakijamääriin. Massarekrytoinnin toimivuutta on ...
Myynninedistämistapahtuma : Case: Veikon Kone Valkeakoski
(2019)
Toiminnallisen opinnäytetyön tarkoituksena oli suunnitella ja järjestää myynninedistämistapahtumapäivä yhteistyössä Valkeakosken Veikon Koneen ja Electroluxin edustajan kanssa. Tapahtumapäivä järjestettiin maaliskuussa ...
Kuka haluaa tulla lukituksi huoneeseesi? : Markkinointistrategia pakohuoneyrittäjälle
(2019)
Markkinointi tulisi olla osa yrityksen strategiaa ja asiakkaan tulisi olla yrityksen strategian keskiössä. Yrityksen tulee tuottaa arvoa asiakkaalleen toimiakseen markkinoilla. Digitalisaatio on muuttanut kuluttajien ...
Verkkokaupan kehittäminen
(2019)
Opinnäytteen tarkoitus on avata yritykselle, missä tilassa sen verkkokauppa on asiakkaiden silmissä. Opinnäytetyö selvittää verkkokaupan tunnettavuutta ja asiakkaiden mielenkiintoa yrityksen toimialojen palveluita kohtaan. ...
Ruokavalokuvaus : teematapahtuman annosten valokuvaus – suunnittelu ja toteutus
(2011)
Opinnäytetyöni tavoitteena on avartaa ruokavalokuvauksen monimutkaista maailmaa. Aihetta ei ole tutkittu kovinkaan paljoa, joten työlle on selvästi kysyntää. Ruokavalokuvaus ja valokuvaus yleisesti kiinnostaa itseäni ...
Kesäkahvilan markkinointi : tapaus Café Elsa
(2019)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää mitä kautta asiakkaat löytävät Café Elsaan, sekä miten ja missä markkinointi on näkynyt. Opinnäytetyössä tutkittiin myös asiakkaiden tyytyväisyyttä markkinointiin sekä kehitysehdotuksia. ...
Markkinointiviestinnän kehittäminen Kasvisravintola Gopalissa
(2019)
Opinnäytetyön tavoitteena oli lisätä Kasvisravintola Gopalin myyntiä markkinoinnin suunnittelun avulla. Työssä annetaan kehittämisehdotuksia ravintolan markkinointiviestinnän tehostamiseksi. Tutkimuksen tarkoituksena oli ...
Asiakkaan hotellivalintaan ja asiakastyytyväisyyten vaikuttavat tekijät : tapaus Scandic Tampere Koskipuisto
(2019)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää, mitkä asiat vaikuttavat siihen, että asiakas valitsee kesällä hotellikseen Scandic Tampere Koskipuiston. Työssä selvitettiin, minkälaisia asiakkaita hotellissa vieraili ja kenen ...
Ravintola Periscope : lounaan markkinointi ja kampanjointi
(2019)
Opinnäytetyön tavoitteena oli kasvattaa toimeksiantajayrityksen, ravintola Periscopen lounasasiakkaiden määrää markkinoinnin ja kampanjoinnin avulla. Opinnäytetyön tarkoituksena oli kartoittaa asiakkaiden tietoa ravintola ...
Syödään yhdessä -tapahtuman järjestäminen
(2019)
Tämän toiminnallisen opinnäytetyön tarkoituksena oli järjestää Syödään yhdessä –ruokatapahtuma Ravintola Frenckell & Pihassa lauantaina 25.05.2019. Opinnäytetyö tehtiin Pirkanmaan Keittiömestarit ry:n, Tampereen Paistinkääntäjät ...