Haku
Viitteet 1-5 / 5
Influencer marketing in the fashion business
(2019)
Due to the rapid growth of social media, brands have switched their marketing from outbound to inbound marketing, with a goal to engage their customers more by creating value and adding two-way communication. Inbound ...
Instagram-markkinoinnin analytiikka : kehittämistutkimus Oulu2026-hankkeelle
(2019)
Opinnäytetyö on kehittämistutkimus Oulu2026 kulttuuripääkaupunki-hankkeelle. Työssä tutkitaan onnistunutta Instagram-markkinointia pääosin analytiikan kautta. Teoriaosuudessa käsitellään laadukkaan sisällön luomista, ...
Seuraajaprofiloinnin vaikutukset vaikuttajan menestykselle : Case: Vaikuttaja X
(2019)
Vaikuttaja on sisällöntuottaja, joka kertoo omissa kanavissaan, omalla nimellään ja kasvoillaan itselleen tärkeistä teemoista. Hän on onnistunut kasvattamaan itselleen suuren ja sitoutuneen seuraajajoukon ja pystyy omilla ...
Brändiviestinnän strategia Instagramiin
(2019)
Sosiaalinen media kasvattaa jatkuvasti merkitystään brändin viestin välittämi-sessä. Brändin näkyvyydellä ja toiminnalla sosiaalisessa mediassa voidaan vaikuttaa kuluttajien kiinnostuksen heräämiseen. Sosiaalisen median ...
How to develop best practice in Instagram marketing with limited resources? : case WorkPower Oy
(2019)
As people’s interaction with online content is gearing more and more towards mobile use, Instagram, which is designed for mobile, provides an additional visual medium for businesses to promote themselves outside of traditional ...