Haku
Viitteet 1-10 / 198
Sahapuuta hankkimassa : tapaustutkimus sahayhtiön asiakashankinnasta
(2020)
Tämän opinnäytetyön lähtökohtana oli kysymys sitä, kuinka saataisiin hyödynnettyä niiden metsänomistajien puukauppapotentiaali, jotka ovat puunmyynnissään passiivisia eli eivät ole teettäneet metsätilallaan hakkuita pitkään ...
Digital marketing plan case : Bitumipojat Oy
(2021)
The purpose of this thesis was to create a digital marketing plan for the commissioner, Bitumipojat Oy, because they did not have a marketing strategy before. The company’s online store has been operating for few years, ...
Lanseeraussuunnitelma Kauneuspiste Säihkylle
(2020)
Opinnäytetyö toteutettiin lanseeraussuunnitelmana, joka tehtiin yritykselle yrityksen sijainnin vaihdoksen vuoksi. Opinnäytetyön tavoitteena oli saada käynnistettyä yrityksen toiminta kannattavasti uudella toimialueella. ...
Kilpailija-analyysi Flappi-sovellukselle
(2021)
Opinnäytetyössä tehtiin kilpailija-analyysi toimeksiantajayritys Tmi Arde Median kehittämälle urheilujoukkueille suunnatulle Flappi-sovellukselle. Toimeksiantaja on vuonna 2018 perustettu pieni IT-konsultointiin erikoistunut ...
Asiakaslähtöinen vaikuttajamarkkinointi
(2019)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli kartoittaa 25-30-vuotiaiden pirkanmaalaisten suhtautumista vaikuttajamarkkinointiin. Työn tavoitteena oli laatia tutkimuksen pohjalta suunnitelma vaikuttajamarkkinoinnin hyödyntämiseen, ...
Customer acquisition with digital marketing tools
(2020)
Digital marketing tools have become a crucial aspect for businesses both online and offline. This Bachelor thesis literature is about digital marketing, its tools, and how they come together to aid in customer acquisition. ...
Pirkanmaalainen autokorjaamo
(2020)
Opinnäytetyön tavoitteena oli tutkia pirkanmaalaisen autohuolto- ja katsastusaseman liiketoimintaa ja siihen liittyviä riskejä. Tarkoituksena oli selvittää Toiminimi X:n liike- ja henkilöstöriskit, tehdä SWOT-analyysi, ...
Asiakaskäyttäytyminen kaupan palvelutiskillä
(2020)
Tämän opinnäytetyön aiheena oli selvittää asiakaskäyttäytymistä kaupan palvelutiskillä. Työssä tehdyssä tutkimuksessa haluttiin tietää, miksi asiakas käyttää palvelutiskejä, mitä hän sieltä yleensä ostaa ja vaikuttavatko ...
Brändiuudistus yrityksessä X
(2020)
Tämä opinnäytetyö käsittelee yrityksen brändi-imagon ja brändi-identiteetin vastaavuutta brändiuudistuksen jälkeen. Työn tarkoituksena on tuottaa tietoa siitä, kuinka toimeksiantajayrityksen asiakkaat, sidosryhmät ja ...
Optimizing YouTube for the Development of Glass Performance Days
(2020)
The thesis was commissioned by Glaston Finland Oy, and the beneficiary was Glass Performance Days (GPD). Started in 1992, GPD had a long history and a great reputation within the glass industry. In 2019, the Organizing ...