Haku
Viitteet 1-10 / 32
Asiakaskokemus kehitystyön suunnannäyttäjänä
(2021)
Asiakaskokemus, arvonluonti ja palvelumuotoilu ovat ajankohtaisia teemoja. Luodakseen todellista arvoa liiketoiminnassa näiden elementtien nivoutumisen digitaalisiin palveluihin tulisi tapahtua järjestelmäkehityksessä ...
”Ja sit pitäis olla rohkeutta tehdä vähän toisella tavalla”: julkisen terveyspalvelun hyvä asiakaskokemus
(2019)
Vuonna 2018 sosiaali- ja terveyspalvelujen uudistuksen yhteydessä oli toteutumassa valinnanvapaus, jossa asiakkaat olisivat saaneet valita terveyspalvelujensa tuottajan. Valinnanvapaus olisi avannut terveyspalvelujen kentän ...
Asiakaskokemuksen strateginen johtaminen DIsta Oy:ssä
(2021)
Vaikka asiakaskokemus koetaan Dista Oy:ssä tärkeänä arvona, sitä ei johdeta strategisesti. Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli luoda lähtökohdat asiakaskokemuksen strategiselle johtamiselle Dista Oy:ssä. Opinnäytetyön ...
Kuka haluaa tulla lukituksi huoneeseesi? : Markkinointistrategia pakohuoneyrittäjälle
(2019)
Markkinointi tulisi olla osa yrityksen strategiaa ja asiakkaan tulisi olla yrityksen strategian keskiössä. Yrityksen tulee tuottaa arvoa asiakkaalleen toimiakseen markkinoilla. Digitalisaatio on muuttanut kuluttajien ...
Elämyksellisen asiakaskokemuksen strategisen johtamisen elementit : Fiilis Fitneksellä
(2021)
Tässä opinnäytetyössä tuotettiin tanssi- ja liikuntakeskus Fiilis Fitnekselle kattava kuvaus niistä elementeistä, joista elämyksellinen asiakaskokemus muodostuu, ja kuinka asiakaskokemusta tulee strategisesti johtaa. ...
Käsityksiä ensihoitopalvelusta : tiedottaminen apuna ensihoitopalveluiden resurssien hallinnassa
(2019)
Suomessa ja läntisessä maailmassa ensihoidon tehtävämäärät kasvavat vuosittain muutamia prosentteja. Ensihoidolle kuulumattomien tehtävien karsintaan on pyritty vaikuttamaan tiedottamisella. Japanissa massiiviset ...
Keskitetyn hankinnan organisointi
(2019)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli siirtyä Tampereen Infra Liikelaitoksessa hajautetusta hankintatoiminnasta osittain keskitettyyn hankintatoimintaan ja luoda uusi hankinta-prosessi ja hankintaorganisaatio.
Tutkimusmenetelmä ...
Maaseudun lähiapteekin asiakkaiden sitouttaminen uusien lisäarvoa tuottavien palvelujen avulla
(2019)
Apteekin ydintehtävä terveydenhuollon kentässä on varmistaa lääkkeiden nopea saatavuus ja lääkkeiden turvallisen ja tehokkaan käytön toteutuminen. Apteekin farmaseuttinen henkilöstö auttaa itsehoidon neuvoilla asiakkaita ...
Risk management in the establishment of e-commerce within agricultural spare part business
(2021)
Digitalization or digital transformation is an ever increasing trend in business. It has forced traditional brick and mortar businesses to invest in new technologies in order to serve their customers beyond physical stores ...
Kokouspalveluiden asiakaskokemuksen kehittäminen
(2021)
Opinnäytetyön tavoitteena oli kehittää Tilaisuus Villa Sofian kokouspalveluiden asiakaskokemusta. Tarkoituksena oli asiakasymmärryksen hankinta, jonka avulla pyrittiin saamaan kehitysehdotuksia kokouspalveluiden asiakaskokemuksen ...