Haku
Viitteet 1-10 / 35
"Saadaan yhdessä aikaan jotain mikä auttaa perheen arkea ja olemista" : kokemuksia lastensuojelun avohuollon palveluista
(2019)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli löytää yhteistyöyritykselle kehittämisehdotuksia lastensuojelun avohuollon palveluihin. Yhteistyöyritys oli pieni, vuonna 2016 perustettu sosiaalialan yritys. Yritys tuottaa sekä ...
Hoitotarvikepalvelun asiakkaan hoitosuunnitelma
(2021)
Sähköiset hoitosuunnitelmat tukevat asiakkaan kokonaisvaltaista hoitoa. Asiakkaan hoitoketju sujuvoituu ja mahdolliset virheet hoitoketjussa vähenevät. Hoitotarvikepalvelun asiakkuus on osa asiakkaan terveydenhoitoa, jolloin ...
Asiakaskokemuksen strateginen johtaminen DIsta Oy:ssä
(2021)
Vaikka asiakaskokemus koetaan Dista Oy:ssä tärkeänä arvona, sitä ei johdeta strategisesti. Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli luoda lähtökohdat asiakaskokemuksen strategiselle johtamiselle Dista Oy:ssä. Opinnäytetyön ...
Omaishoitajat digiaikaan : Case Pioni
(2019)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli luoda Pirkanmaan Omaishoitajat ry:lle (PIONI) uusi digitaalisten palveluiden käyttöönottomalli. Tavoitteena oli tehdä asiakaslähtöinen etäpalvelu ja muodostaa PIONILLE uusi palvelu, ...
Kokeiluprojektista valmennuskonseptiksi : asiakaslähtöinen kehittämistyö Tampereen kaupungin työllisyyspalveluille
(2019)
Opinnäytetyön tavoitteena oli Tampereen kaupungin työllisyyspalveluiden kuntouttavan työtoiminnan kehittäminen. Työn tarkoituksena oli luoda työttömille suunnattu valmennuskonsepti. Opinnäytetyön tutkimuskysymyksenä oli ...
Asiakkaiden ohjaaminen Kelan syvennettyihin palveluihin : moniammatillinen palvelu ja asiakkuusvastaavapalvelu
(2020)
Suomen hyvinvointipalvelut ovat melko kattavat, mutta erityisesti haastavassa tilanteessa olevalle henkilölle palveluverkko voi näyttäytyä monimutkaisena. Kelassa on otettu käyttöön erityistä tukea tarvitseville asiakkaille ...
Ammatilinen pyykinpesu : palveluiden kehittämisehdotus pienille ja keskisuurille pesuloille
(2019)
Yritys, joka osaa kehittää palvelujaan ja hyödyntää uusia innovaatioita saa siitä kasvua ja sen liiketoiminta kehittyy. Kemikaalitoimittajilla on kova keskinäinen kilpailu, joten liiketoiminnan kehittäminen palvelujen ...
Asiakaslähtöisyyden kehittäminen iäkkäiden ympärivuorokautisessa hoidossa
(2019)
Asiakaslähtöinen johtaminen nähdään mahdollisuutena parantaa iäkkäiden ympärivuorokautisen hoidon laatua. Väestö ikääntyy ja ympärivuorokautisen hoidon tarve lisääntyy. Tämä tutkimus tehtiin tehostetun palveluasumisen ...
Innovointiprosessin asiakaslähtöisyyden kehittäminen : case Kelan tietopalvelujen innovointiyksikkö
(2020)
Kelan tietopalvelujen innovointiyksikön tavoitteena on innovoida ja koestaa Kelan datavarantoihin liittyviä uusia ideoita ja luoda Kelaan uusia palveluita. Kelan hallussa oleviin tietovarastoihin on kertynyt vuosien saatossa ...
Palvelu- ja yritysmyyntiprosessin kehittäminen : case: K-Rauta Rauta-Otra Nekala
(2020)
Opinnäytetyön aiheena oli palvelu- ja yritysmyyntiprosessin kehittäminen K-Rauta Rauta-Otran myymälässä Tampereella. Työn tavoitteena oli kehittää yritysmyynnin olemassa olevaa palvelu- ja myyntiprosessia parempien ...