Haku
Viitteet 1-5 / 5
Omnichannel-asiakaskokemuksen kehittäminen
(Tampereen ammattikorkeakoulu, 2017)
Suomen rahapelimarkkina koki ison muutoksen vuoden 2017 alussa, kun Fintoto, Raha-automaattiyhdistys ja Veikkaus yhdistyivät yhdeksi rahapeliyhtiöksi. Uuden rahapeliyhtiön nimi on Veikkaus Oy. Opinnäytetyön tarkoitus oli ...
Kielisimulaatiomateriaalin tuottaminen studioympäristössä : Case Crealang
(Tampereen ammattikorkeakoulu, 2017)
Tämän opinnäytetyön tavoite oli kehittää Crealangin tuotantoprosesseja systemaattisen ja kustannustehokkaan simulaatiomateriaalituotannon mahdollistamiseksi. Päätutkimuskysymyksenä esitettiin, kuinka Mediapolis tuotanto- ...
Applying traditional animation principles to 3D games : animation in the Stardust Galaxy Warriors action game
(Tampereen ammattikorkeakoulu, 2017)
The purpose of this thesis was to find out how the traditional 12 principles of animation are applied in current 3D games. The aim of the study was to highlight aspects and find the best practices to be considered when ...
Kokemuksia palvelumuotoilun työkalujen käytöstä koulutuksen kehittämisessä
(Tampereen ammattikorkeakoulu, 2017)
Ammatillinen koulutus on muutosten keskellä. Vuoden 2018 alusta lait ammatillisesta peruskoulutuksesta ja ammatillisesta aikuiskoulutuksesta yhdistetään uudeksi laiksi, jossa keskeisenä lähtökohtana on osaamisperusteisuus ...
Asiakassuhde, kannattaminen ja kuluttaminen urheilutapahtumissa
(Tampereen ammattikorkeakoulu, 2017)
Urheilutapahtumiin osallistumisesta on tullut suosittua ajanvietettä kuluttajille. Urheilutapahtuma koostuu yhteisestä kokemuksesta ja juhlimisesta, toisaalta myös yksilöiden oman identiteetin rakentamista ja oman itsetunnon ...