Haku
Viitteet 1-10 / 38
Vain huvin vuoksi : Asiakasprofiili ja motivaatiotekijät sisähuvipuisto Funparkissa
(Tampereen ammattikorkeakoulu, 2014)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää yrityksen asiakasprofiilia ja tutkia, millaiset tekijät motivoivat asiakkaita saapumaan sisähuvipuisto Funparkiin. Opinnäytetyön toimeksiantaja oli Funpark sisähuvipuisto Oy, joka ...
Kodinvaihtajan virtuaalinen esielämys : Exchangezones-sivuston elämyksellisyys.
(Tampereen ammattikorkeakoulu, 2014)
Opinnäytetyön aiheena oli virtuaalisen tilan esielämyksellisyyden tarkastelu, jonka pohjalta tarkemmaksi päätavoitteeksi muodostui kodinvaihtolomasivusto Exchangezonesin elämyksellisyyden analysointi Sanna Tarssasen ja ...
Pieni on suurta : Slovenian matkailupotentiaalin kartoitus
(Tampereen ammattikorkeakoulu, 2014)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää Keski-Euroopassa sijaitsevan Slovenian matkailupotentiaalia ja suomalaisten tietämystä kohdemaasta.
Slovenia on jaettu työssä neljään eri matkailupotentiaalisesti ...
Opiskelijaryhmämatkan järjestäminen : Matka Berliinin ITB-messuille ja ohjeistus opiskelijaryhmämatkan järjestämiseen
(Tampereen ammattikorkeakoulu, 2014)
Opinnäytetyössä tutkitaan opiskelijaryhmämatkan suunnittelua ja toteuttamista. Työssä luodaan myös TAMK Matkapalveluille ohjeistus opiskelijaryhmämatkan järjestämiseen, sekä pohditaan toteutetun Berliinin messumatkan ...
The Image of Tampere in Social Media
(Tampereen ammattikorkeakoulu, 2014)
The aim of this bachelor’s thesis was to examine and analyze the image the city of Tampere has as a destination in chosen social media channels, and also to describe the most discussed issues and thoughts concerning the ...
Sosiaalisen median hyödyntäminen Hotelli Homelandin markkinoinnissa
(Tampereen ammattikorkeakoulu, 2014)
Hotelli Homeland on pieni ja kodikas huoneistohotelli, joka sijaitsee Tampereen keskustan tuntumassa, Tammelassa.
Tämän opinnäytetyön tuloksena oli operatiivinen markkinointisuunnitelma Hotelli Homelandille. ...
Customer satisfaction on facility services in terminal 2 of Tampere Airport
(Tampereen ammattikorkeakoulu, 2014)
The main goal of this thesis was to find appropriate solutions to problems which are related to facility services in terminal 2 of Tampere Airport. Customer satisfaction survey is an effective tool to inquire what customer ...
Environmental Sustainability of an Event : Case: Tampere Christmas Market 2013
(Tampereen ammattikorkeakoulu, 2014)
The aim of this thesis was to find out how environmentally sustainable Tampere Christmas Market 2013 was as an event. This topic was chosen based on the author’s personal interests and also because this factor had not been ...
A New Strategic Marketing Plan for a Hotel
(Tampereen ammattikorkeakoulu, 2014)
The aim of the bachelor’s thesis was to analyse the current situation in the small seacoast Italian hotel “Acquasanta” and to create a new strategic marketing plan which is able to solve current problems, fill out gaps and ...
Tutkimus mainontaväylistä ja asiakkaiden valintakriteereistä : Suvimarjan kennel
(Tampereen ammattikorkeakoulu, 2014)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää, mitkä yrityksen mainontakeinot saavuttivat asiakkaat, sekä selvittää asiakkaiden taustoja. Tarkoituksena oli myös selvittää asiakkaiden valintakriteerit eläinhoitolaa valittaessa. ...