Haku
Viitteet 1-5 / 5
Kerran ilmainen, aina ilmainen? - Millaisista verkkojutuista nuoret aikuiset ovat valmiita maksamaan
(2021)
Tutkin opinnäytetyössäni sitä, millaisista verkkojutuista nuoret aikuiset ovat valmiita maksamaan. Aihe tuntui sopivalta, sillä olen kiinnostunut oman, nuorille aikuisille suunnatun verkkolehden perustamisesta. Ennen ...
Lämpimällä sydämellä Oulusta: Mitä lisäarvoa oma kaupunkimedia antaa Oulun kaupungin viestinnälle?
(2021)
Tässä opinnäytetyössä kirkastetaan Oulun kaupungin julkaiseman kaupunkimedia Mun Oulun keskeisiä vahvuuksia ja kohderyhmiä palvelumuotoilun keinoin. Tutkimukseni tavoitteena oli selvittää, missä asioissa kaupunkimedia ...
Viestintäsuunnitelma ja vuosikello kansalaisopiston kulttuuripalveluissa.
(2019)
Kansalaisopistot ympäri Suomen tarjoavat vuosittain tuhansia kulttuuritapahtumia ja tuottavat kulttuuripalveluja kuntalaisille. Kansalaisopistot täydentävät kunnan tai toiminta-alueensa kulttuuritarjontaa tuottamalla ...
"TUNNE-VÄRI-SÄVEL" -multimediaprojekti: yhteistyö ja digitalisaatio lasten ja nuorten moniaistillisen taidetuottamisen yhteistyöprojektissa
(2021)
Opinnäytetyössäni tutkin multitaideprojektin "TUNNE-VÄRI-SÄVEL" viitekehyksessä mitä kehittämistarpeita Raahen alueen taiteen perusopetuksessa tehtävässä yhteistyössä ja niihin liittyvissä oppimis- ja työskentelyalustoissa ...
”Mieluimmin luen paperilehteä”: Digitaalisen kulttuuri- ja paikallishistoriallisen sisällön kehittäminen yli 65-vuotiaille Kalevan lukijoille.
(2020)
Tässä opinnäytteessä selvitetään, millaiset kulttuuri- ja lukemistosivujen digitaaliset sisällöt kiinnostavat 65 vuotta täyttäneitä oululaisia sanomalehti Kalevan lukijoita. Tarve kohderyhmään kuuluvien kiinnostuksen ...