Haku
Viitteet 1-10 / 43
Asiakaskokemuksen kehittäminen tarkastuspalvelussa: Case Oulun kaupunki
(2019)
Kehittämistyön toimeksiantaja oli Oulun kaupungin ulkoisen tarkastuksen yksikkö ja kehittämisen kohteena organisaation sisäinen palveluprosessi. Työn tavoitteena oli selvittää millaisia odotuksia ja kokemuksia asiakkailla ...
Customer Experience in Retailers' Online Stores - Case Polar Electro Oy
(2019)
Tämä tutkimustyö on tehty Polar Electro Oy:lle, joka on tämän opinnäytetyön toimeksiantaja. Tämän opinnäytetyön aihe perustui toimeksiantajan pyyntöön.
Tämä opinnäytetyö tehtiin kartoittamaan Polarin asiakaskokemus ...
Kansainvälisten asiakkaiden palvelukokemuksen kehittäminen: Ski & Holiday Resort Ukkohalla
(2020)
Kilpailun kiristyminen matkailualalla ja uudenlaisten riskien kohtaaminen asettaa matkailualan yrityksille uusia haasteita. Kansainvälisen matkailun lisääntyessä kokemusten tuottaminen on noussut avainasemaan peruspalveluiden ...
Skaalautuva asiakasmenestysprosessi SaaS-yrityksessä : Asiakaspalvelun ja tukitoimintojen roolien kehittäminen
(2020)
Tämän toiminnallisena opinnäytetyönä toteutetun kehittämistyön tavoitteena oli luoda toimeksiantajayrityksen asiakasmenestyksen strategiaa tukeva mallinnettu palvelukonsepti, jonka avulla voidaan luoda sujuva ja skaalattava ...
Asuntolainaneuvotteluissa muodostuva asiakaskokemus ja lainan valintaan vaikuttavat tekijät
(2019)
Opinnäytetyön toimeksiantajana toimii eräs rahoituslaitos. Työn taustalla on tarve tutkia asuntolainaprosessia nuorten korkeakoulutettujen asiakkaiden näkökulmasta. Opinnäytetyön tavoitteena on löytää asuntolainaprosessista ...
SaaS-ohjelmiston automatisoitu myynti ja käyttöönottoprosessi: Case Intro perehdytysohjelmisto
(2020)
SaaS-ohjelmiston käyttöönottoprosessi on onnistuneen käyttäjäkokemuksen kannalta tärkeä osa tuotetta. Onnistuneella käyttäjäperehdytyksellä on monia vaikutusta käyttäjän säilyttämiseen sekä sitouttamiseen ja tuotteen käytön ...
Tekstiiliverkkokaupan asiakaslähtöinen kehittäminen
(2019)
Internetin avulla sähköinen kaupankäynti on yleistynyt globaalisti, sillä maantieteellisellä sijainnilla ei ole enää merkitystä. Verkkokauppatoiminnassa menestyminen on haastavaa. Verkkokauppa on osa monikanavaista ...
Asiakaskokemuksen selvittäminen Kartanot Kiitoon -hankkeessa: Asiakaslähtöisyys yritys- ja yhteisöasiakkaiden palveluiden kehittämisessä
(2020)
Opinnäytetyöni tavoitteena oli selvittää Kartanot Kiitoon -hankkeen yrityksien yritys- ja yhteisöasiakkaiden asiakaskokemusta ja syventää saaduilla tiedoilla hankkeen yrittäjien asiakasymmärrystä. Lisäksi tuotiin esille ...
Asiakastyytyväisyyden mittaamisen kehittäminen osana vuokrataloyhtiön palvelu-uudistusta
(2020)
Opinnäytetyön toimeksiantaja on Sivakka, joka on Oulun alueen suurin vuokrataloyhtiö. Yritys uudisti palveluitaan ja otti käyttöönsä uuden monikanavaisen kontaktinhallintajärjestelmän, minkä myötä asiakastyytyväisyyden ...
Palvelukokonaisuuden asiakaskokemuksen kehittäminen
(2021)
Tämän kehitystyön tarkoitus oli vastata siihen, miten Tosibox Oy:n palvelukokonaisuutta voidaan kehittää siten, että asiakaskokemus siinä paranee. Kehitystyö tutki asiakaskokemuksen rakentumista asiakkaan ja palveluntarjoajan ...