Theseus käyttökatko ma 22.4. klo 12 alkaen. Katko jatkuu 22.4. klo 15 asti ja on koko Theseuksen laajuinen. Lisäksi töiden käsittely ja syöttö on estetty ti 23.4. ainakin klo 12 asti. Theseus service break from Mon 22.4. at 12:00. The break will last until 15:00 on Mon 22.4. and is Theseus-wide. In addition, processing and uploading of work will be blocked until at least 12:00 on Tue 23.4.
Haku
Viitteet 1-10 / 13
Ohjelmistorobotiikan kustannushyötyjen määrittäminen
(2020)
Tämä opinnäytetyö on tehty Monetra Oulu Oy:n toimeksiantona. Työn tavoitteena on selvittää ohjelmistorobotiikan vaikutusta taloushallinnon kehittyvässä ympäristössä. Teoriaosiossa perehdytään ohjelmistorobotiikkaa tarjoavien ...
Hiljaisen tiedon kerääminen Monetra Oulu Oy:n tietopääomaksi
(2019)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli saada Monetra Oulu Oy:n johdon ja esimiesten käyttöön helposti toteutettavia tapoja kerätä tietoa, joka säilyttäisi kilpailuedun yrityksellä. Tavoitteena tutkimukselle oli, että uran ...
Osakeyhtiön tilinpäätös kuntakonsernissa : ohjeistus tilinpäätöksen laadintaan
(2023)
Tämän opinnäytetyön tarkoitus oli laatia tilinpäätösohje. Opinnäytetyön toimeksiantaja yrityksenä toimi Monetra Oulu Oy. Ohjeistuksen tavoitteena on parantaa sekä tehostaa Monetra Oulu Oy:n tilinpäätösten laadintaprosessia. ...
Asiakaskorttien laatiminen toimeksiantajayrityksen maksuliikenteeseen
(2024)
Opinnäytetyön tavoitteena oli kehittää toimeksiantajayrityksen maksuliikennetiimin sisäistä ohjeistusta ja laatia asiakaskortit maksuliikennetiimin käyttöön. Asiakaskortteihin koottiin maksuliikenneprosessin kannalta ...
Itsensä johtaminen hajautetussa työssä
(2021)
Opinnäytetyön tekijöillä on omakohtaista kokemusta asiantuntijatyön hektisyydestä, useiden tehtävien rinnakkain tekemisestä sekä jatkuvista työn keskeytyksistä. Kiireen tuntu ja oman työn hallinta ovat esillä tiimien ...
Johdon raportointi, mittaristot ja graafit
(2022)
Opinnäytetyö tehtiin Monetra Oulun lähipalveluiden työtehtävien raportointimallin tutkimiseen. Tämänhetkinen tilanne Monetralla on, että ei ole lähipalveluiden työtehtävien seurantaan mitään työkalua tai selkeää kuvaa, ...
Palkkaprosessi näkyväksi palvelumuotoilulla: palvelukeskukselle malli palvelukokemuksen vahvistamiseen ensimmäisen puolen vuoden aikana
(2022)
Tarve opinnäytetyölle nousi tulevan asiakkaan ja Monetra Oulu Oy:n kanssa käydyissä keskusteluissa ulkoistusprosessin alkuvaiheessa. Asiakas nosti esiin tarpeen ja huolen siitä, miten he tietävät mitä palkkaprosessissa ...
Suunnitelma myyntireskontraosaston toimintamallista
(2022)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli laatia suunnitelma toimeksiantajayrityksen myyntireskontraosaston uudesta toimintamallista. Toimintamallilla tässä opinnäytetyössä tarkoitetaan työtehtävien ja -vaiheiden jakamistapaa ...
Työnantajabrändin merkitys ja näkyvyys rekrytointiprosessissa: Case Monetra Oulu Oy
(2023)
Työntekijöiden markkinat ja muovautuneet työllisyysnäkymät asettavat työnantajille paineet työnantajabrändin kehittämiselle. Työnantajabrändillä tarkoitetaan mielikuvia ja odotuksia, joita yksilöille muodostuu vuorovaikutuksessa ...
Opas Monetra Oulu Oy:n ostoreskontraan
(2022)
Opinnäytetyöni on kehittämistehtävä Monetra Oulu Oy:n ostoreskontraan. Opinnäytetyöni toimeksiantajana toimii kuntaomisteinen yhtiö Monetra Oy, joka on yksi Monetra konsernin alueyhtiöistä. Opinnäytetyöni tavoitteena oli ...