Haku
Viitteet 1-9 / 9
Digitaalinen kuvittaminen : Miten digitaalista kuvitusta hyödynnetään markkinoinnissa?
(2019)
Tässä opinnäytetyössä käsitellään digitaalista kuvittamista. Opinnäytetyössä tutkitaan muun muassa kuvituksen määrittelyä, sen hyötyjä ja lopuksi sitä, miten digitaalista kuvitusta voidaan käyttää esimerkiksi markkinoinnissa. ...
Y-sukupolvelle markkinointi Instagramissa
(2019)
Kiinnostus aiheeseen syntyi oman pienyrityksen perustamisesta. Yritys käyttää Instagramia ensi-sijaisena markkinointikanavana ja kohderyhmä on keskittynyt Y-sukupolveen. Tutkielman päämääränä on tunnistaa, mitkä ominaisuudet ...
Asiakkaan tavoittaminen pelimarkkinoilla
(2019)
Tutkielmani tarkoitus on tarkastella pelimarkkinoiden historiaa 80-luvun puolivälistä tähän päi-vään, tarkastella markkinoilla julkaistuja konsoleita ja niiden pelejä sekä pyrkiä tunnistamaan syy markkinoiden suosittujen ...
Lapsiin kohdistuvan mainonnan säännöt: miten mainostaa turvallisesti lapsille suunnattuja pelejä?
(2022)
Opinnäytetyössä tutkin mainonnan vaikutusta lapsiin, ottaen tarkkailuun myös nykyaikana yleistyneen peliharrastuksen nuorten keskuudessa. Tarkoituksena on löytää oikea keino mainostaa lapsille suunnattuja pelejä ja pohtia ...
Välittyykö tarina Hailuodon Panimon brändi-identiteetin takana?
(2021)
Opinnäytetyön päämääränä on selvittää, miten tarina vaikuttaa brändiin ja brändäykseen. Onko bränditarinan hyvä näkyä yrityksessä ulospäin? Miten se määrittää yrityksen arvoja? Tutkielma tuo esille, miten brändi luodaan ...
Suomessa marketeissa myynnissä olevat kissanruokabrändit: Vastaavatko kissanruokabrändien markkinointiväittämät todellisuutta?
(2022)
Yksi suuri valinta, jonka kissanomistajat tekevät joka päivä kissojensa puolesta, on se mitä kissat saavat ruoaksi. Aihe tälle tutkielmalle syntyi oman henkilökohtaisen kiinnostuksen kautta. Olen halunnut tutkia kissanruokien ...
Podcastien markkinointi Instagramissa: miten podcasteja markkinoidaan Instagramissa ja voivatko ne menestyä ilman sosiaalista mediaa?
(2023)
Tässä opinnäytetyössä tarkastelin, miten podcasteja markkinoidaan sosiaalisessa mediassa ja voiko podcast menestyä ylipäätään ilman sosiaalista mediaa. Tutkimukseni perusteella selvisi, että Instagram-tilillä on suuri ...
Kuvituksesta tuotteeksi – kuinka tuotteistaa kuvitus: millaisista tuotteista suomalaisten kuvittajien verkkokaupat muodostuivat maaliskuussa 2023?
(2023)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli tutkia, miten kuvituksesta kehitetään myytävä tuote. Lähtökohtana aiheelle oli omat tulevaisuudensuunnitelmat kuvitettujen tuotteiden verkkokaupasta. Halusin tutkia, miten kuvittaja ...
Indiepelin markkinointi: miten peliä voi markkinoida kustannustehokkaasti?
(2023)
Tämän tutkielman tavoitteena on selvittää, miten indiepelin markkinointia voidaan toteuttaa kustannustehokkaasti. Tutkielmassa perehdytään siihen, millaisia työkaluja ja sosiaalisen median alustoja indiepelien kehittäjät ...