Haku
Viitteet 1-10 / 35
Verkkotoimitus ja sosiaalinen media : Mikä saa lukijat liikkeelle internetissä?
(Oulun seudun ammattikorkeakoulu, 2011)
Sosiaalinen media ja verkkouutisointi ovat tulleet osaksi miltei jokaisen ihmisen elämää. On kuitenkin lopulta mysteeri, mikä saa lukijan klikkaamaan mitäkin uutista internetissä.
Darwin Media Oy ylläpitää Terve.fi-s ...
Printistä päätelaitteille : Millainen on lehtiartikkelin tie eri päätelaitteille?
(Oulun seudun ammattikorkeakoulu, 2011)
Tutkielmassani tutkin aineiston jakelua eri päätelaitteille. Millä tavalla sanoma- ja aikakauslehtien pääelinkeino, painettu lehti, versioidaan eri päätelaitteille? Miten sisältö muuttuu? Millaisia painotuksia eri välineille ...
Kulttuuritietoisuus graafisessa muotoilussa : Tarkastelussa Espanja
(Oulun seudun ammattikorkeakoulu, 2011)
Globalisoituvassa maailmassa ei enää ole itsestään selvää, että graafikon työskentely rajoittuu hänen kotimaahansa. Kansainvälisissä graafisen muotoilun tilanteissa tehdään jatkuvasti virheitä. Rakennamme viestiä oman ...
Luovuuden lähteillä : Luovat ammattilaiset haja-asutusalueilla
(Oulun seudun ammattikorkeakoulu, 2011)
Graafiset suunnittelijat nähdään usein luovina ja mielikuvituksekkaina ihmisinä, jotka hyödyntävät näitä piirteitä työskennellessään mainonnan ja markkinoinnin parissa. Koska koin luovuuden vaikeasti määriteltävänä käsitteenä, ...
Uskonnottomia uutisia uskonnosta : Milloin uskonto ylittää julkaisukynnyksen paikallislehdessä?
(Oulun seudun ammattikorkeakoulu, 2011)
Vuoden 2011 Journalismikritiikin vuosikirjassa on luku, jossa ruoditaan uskonnon asemaa kotimaisessa journalismissa. Sen lukeminen vahvisti minulle jo aiemmin syntynyttä mielikuvaa siitä, että uskonto on journalisteille ...
Valheelliset mielikuvat : Mainoskuvien tulkitseminen
(Oulun seudun ammattikorkeakoulu, 2011)
Tämän opinnäytetyön tarkoitus on selventää miten mainonta pyrkii luomaan mielikuvia tuotteista. Ennen kaikkea käsittelen miten harkittua mielikuvien luominen on sekä miten näitä illuusioita pyritään parantamaan ...
Sosiaalinen media oppimisympäristönä alakoulussa : Tapaustutkimus luokanopettajasta sosiaalisen median käyttäjänä
(Oulun seudun ammattikorkeakoulu, 2011)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena on tutkia luokanopettajan käsityksiä sosiaalisen median käyttämisestä oppimisympäristönä alakoulussa. Tarkoituksena on kartoittaa luokanopettajan kokemuksia aiheesta ja sitä, millaisena hän ...
Dokumenttielokuvaohjaajan työtehtävät: voiko ohjausvastuun jakaa kahdelle henkilölle?
(Oulun seudun ammattikorkeakoulu, 2011)
Tässä tutkielmassa tutkin, mitä on dokumenttielokuvan ohjaaminen ja miten ohjaus toteutettiin opinnäytetyöni produktio-osuudessa, 50-minuuttisessa dokumenttielokuvassa Aamuviiden postaus. Tarkastelen ohjaajan roolia eri ...
Miten pysyä ajan mukana? : Tv-journalisti jatkuvan keskeneräisyyden maailmassa
(Oulun seudun ammattikorkeakoulu, 2011)
Tämä tutkielma käsittelee journalismia tietoyhteiskunnan
jatkuvasti keskeneräisessä maailmassa. Tekninen kehitys,
mediatarjonnan räjähdysmäinen kasvu ja uutisseurannan
muuttuminen yksittäisten juttujen tekemisestä ...
Lähtökohtia yrityksen www-sivujen suunnitteluun : Oulun seudun kuvallisen viestinnän alan toimijat verkossa
(Oulun seudun ammattikorkeakoulu, 2011)
Internet tarjoaa uudenlaisen mahdollisuuden asiakkaiden ja yrittäjän väliseen kommunikointiin ja viestintään. Yrittäjän tulisi rakentaa yrityksensä www-sivut jo alusta alkaen siten, että ne markkinoivat yrityksen tuotteita ...