Haku
Viitteet 1-10 / 38
Tapahtumailmeen luominen tilaajalle
(Oulun ammattikorkeakoulu, 2014)
Tässä tutkielmassa käsittelin omien kokemuksieni kautta asioita, jotka koin tärkeiksi toteuttaessani tapahtuman visuaalista ilmettä tilaajalle. Suunnittelin ja toteutin Korkeasaaren eläintarhan jokavuotiselle perhetapahtumalle ...
Save the Island : Onnistuneen hyötypelin rakennuspalikat
(Oulun ammattikorkeakoulu, 2014)
Digitaalinen pelaaminen on voimakkaassa kasvussa ympäri maailmaa ja teknologia on läsnä yhä useammilla elämänalueilla. Vaikka peleistä puhuttaessa nousevat yleensä esille viihdyttävyyteen keskittyvät kaupalliset pelit, ...
Hyvä visuaalinen ilme tapahtumalle : Tapahtuman ilmeen suunnittelu ja graafisen suunnittelun rooli tapahtuman järjestämisessä
(Oulun ammattikorkeakoulu, 2014)
Tutkielmani tavoitteena on selvittää, millainen on onnistunut tapahtumailme ja mitä graafisen suunnittelijan tulee ottaa huomioon sitä suunnitellessaan. Lisäksi tutkielman on tarkoitus vahvistaa tietämystä siitä, millainen ...
Värien merkitys pelihahmon suunnittelussa
(Oulun ammattikorkeakoulu, 2014)
Tämän tutkielman tavoitteena oli koota kattava tietopaketti värien merkityksestä hyvän pelihahmon suunnittelussa. Se on aihe, joka jää usein liian vähälle huomiolle pelisuunnitteluoppaissa tai muissa samankaltaisissa ...
Pakollinen paha vai mainio mahdollisuus? : Mikä on kuvatekstin rooli sanomalehden journalistisessa juttuprosessissa?
(Oulun ammattikorkeakoulu, 2014)
Opinnäytetyössäni selvitän, miten sanomalehtien toimitusten työntekijät suhtautuvat kuvatekstiin ja miten he sellaisen juttuihinsa luovat. Aiheen valitsin oman kiinnostukseni pohjalta. Omasta käyttäytymisestäni olen ...
Mangan luonteesta : Tunteen ilmaisusta japanilaisessa sarjakuvassa
(Oulun ammattikorkeakoulu, 2014)
Tutkielma on tehty yksityisesti ilman toimeksiantajaa Japanissa toteutetun lopputyön sarjakuvamuotoisen produktio-osan jälkeen. Sen päämääränä on määrittää mangaa yleisesti sekä tutustua siinä ilmeneviin tunteiden ilmaisuun ...
Postikortti graafikon käyntikorttina
(Oulun ammattikorkeakoulu, 2014)
Tutkielman tavoitteena oli pohtia postikorttia graafikon työvälineenä ja henkilökohtaisena osaamisen markkinointimateriaalina. Aihe oli opinnäytetyöni produktio-osassa ajankohtainen, kun aloin pohtia erilaisia käyttötarkoituksia ...
Markkinointiviestinnän muuttuva maailma tapahtumajärjestäjän näkökulmasta
(Oulun ammattikorkeakoulu, 2014)
Olin keväällä 2014 harjoittelussa festivaaliorganisaatiossa, missä tein muun muassa markkinointiin liittyviä työtehtäviä. Harjoittelussa ollessani huomasin, että ”näin on aina tehty”-ajattelutapaa tulee muuttaa, mikäli ...
Suoramarkkinointi : Case: Kalevan jatkotarjontakirjeet
(Oulun ammattikorkeakoulu, 2014)
Uudistin Keväällä 2013 opinnäytetyöni produktio-osana jatkotarjontakirjeet Sanomalehti Kalevalle. Jatkotarjontakirjeet toimivat osoitteellisena suoramarkkinointina asiakkaille, joiden lehtitilaus on päättynyt tai päättymässä. ...
"Minä en ole elämäntyylini" : Maskuliinisuus ja sen heijastuksia valkokankaalla
(Oulun ammattikorkeakoulu, 2014)
Maskuliinisuus on sisäisesti ristiriitainen, jakaantunut ja epämääräinen käsite. Tutkielmani ensimmäisen osan tavoitteena on selvittää, mitä tällä termillä tarkoitetaan ja miten maskuliinisuutta on tähän mennessä tutkittu. ...