Haku
Viitteet 1-10 / 33
Kompositio kuvan tunnelman luojana : Kuinka kompositio vaikuttaa kuvan välittämään tunnelmaan, tunteeseen tai tarinaan?
(Oulun ammattikorkeakoulu, 2015)
Tutkielmani aiheena oli selvittää, kuinka kompositiota eli sommittelua voidaan hyödyntää kuvassa välittämään tunnetta, tunnelmaa tai jännitettä katsojalle. Tutkielman tarkoituksena on vahvistaa omia kykyjä luoda parempia ...
Millaista on suomalainen internetradiotoiminta? : Neljän erilaisen internetradion tarina
(Oulun ammattikorkeakoulu, 2015)
Opinnäytetyöni tutkielmassa tutkin suomalaista internetradiotoimintaa. Kiinnostuin aiheesta, kun syksyllä 2014 opinnäytetyöni produktio-osana toimin tuottaja-na kolme viikkoa kestäneessä radioprojektissa. Tutkielmassani ...
Miksi oululainen korkeakouluopiskelija ei mene teatteriin? : Tutkimus teatterissa käymättömyydestä ja sen taustoista
(Oulun ammattikorkeakoulu, 2015)
Tutkimus oululaisten korkeakouluopiskelijoiden teatterissa käymättömyyden syistä.
Näköradio? : Viittomakielelle tulkattujen radio-ohjelmien kysynnän ja tarjonnan kohtaaminen Suomessa
(Oulun ammattikorkeakoulu, 2015)
Tässä tutkielmassa selvitän viittomakielelle tulkattujen radio-ohjelmien kysynnän ja tarjonnan kohtaamista. Tiesin, että tarjontaa ei ole, mutta halusin selvittää, olisiko tulkatuille lähetyksille kysyntää. Aiheen tutkielmaani ...
Miten paikallisradiot hyödyntävät sosiaalista mediaa?
(Oulun ammattikorkeakoulu, 2015)
Lähes jokaisella paikallisradiolla on käytössään yksi tai useampi sosiaalisen median kanava. Sosiaalinen media onkin madaltanut kynnystä molemminpuoliseen kommunikaatioon paikallisradioiden ja kuuntelijoiden välillä. ...
Yksilön luovuus ja sen esteet : Miten luovuutta voi edistää?
(Oulun ammattikorkeakoulu, 2015)
Aihe tutkimukseeni lähti kiinnostuneisuudesta omaa luovuuttani kohtaan. Halusin tietää, mitkä asiat voivat estää luovuutta ja millä keinoin luovuutta puolestaan voidaan edistää. Työn tavoitteena oli selkeyttää luovuuden ...
Ookkonää-brändin tunnettuus Oulun alueella ja toimivimmat markkinoinnin keinot
(Oulun ammattikorkeakoulu, 2015)
Kaleva on järjestänyt Ookkonää-tapahtumia vuodesta 2011 saakka. Ookkonää on Kalevan alaisuudessa toimiva yhteisöllinen brändi. Brändin päätuotteena on kaikille avoimet matalan kynnyksen tapahtumat, joita järjestetään vuoden ...
Ovatko suomalaiset palaamassa metsään? : Kansanperinteen näkyminen suomalaisessa media- ja kuvakulttuurissa nykypäivänä
(Oulun ammattikorkeakoulu, 2015)
Tutkielmani aiheena on selvittää, miten kansanperinteitä voidaan hyödyntää taiteellisessa ilmaisussa ja kulttuurialalla. Tutkin miten kansanperinteet näkyvät suomalaisessa informaatioyhteiskunnassa ja minkälaisia ...
PAIKALLISJOURNALISMI JA SOSIAALINEN MEDIA : Mikä on sosiaalisen median rooli paikallislehdessä?
(Oulun ammattikorkeakoulu, 2015)
Tutkielman tavoite on tarkastella, mikä on sosiaalisen median rooli paikallisjournalismissa. Tutkielma selventää sosiaalisen median ja journalismin nykyistä suhdetta niin sanomalehtien kuin toimittajien näkökulmasta. Aihetta ...
Tiihonen flexasi – media kertoi : Mistä kirjoitetaan, kun kirjoitetaan Cheekistä?
(Oulun ammattikorkeakoulu, 2015)
Lahtelaislähtöinen räppäri Cheek on kymmenen viime vuoden aikana hivuttautunut vähitellen suomalaisen popmusiikin suosituimmaksi tekijäksi. Nousukiito huipentui kahteen loppuunmyytyyn konserttiin Helsingin Olympiastadionilla ...