Haku
Viitteet 1-5 / 5
Visualisointi ja virtuaalitodellisuus pientalon markkinoinnissa
(2020)
Kasvava kilpailu ja teknologian kehitys pakottavat tutkimaan uusia keinoja pientalon markkinointiin. Opinnäytetyössä käsiteltiin arkkitehtonista visualisointia ja etenkin virtuaalitodellisuuden roolia pientalon markkinoinnissa. ...
Markkinoinnin kehittäminen yritykselle Kuudes Maku
(2020)
Opinnäytetyö käsittelee toimeksiantoyritys Kuudes Maulle tehtyä markkinointikampanjaa ja sosiaalisen median viestintäsuunnitelmaa. Kuudes Maku on Oulun keskustassa sijaitseva luontaistuotekauppa, joka toimii elintarvikealalla. ...
Sosiaalisen median markkinointisuunnitelma kosmetiikkabrändi Bobbi Brownille
(2023)
Tämän opinnäytetyön toteutin Estee Lauder Oy:n alla toimivalle Bobbi Brown kosmetiikkabrändil-le, Helsingin Stockmannilla toimivalle pisteelle. Tavoitteena oli tehdä sosiaalisen median mark-kinointisuunnitelma ja selvittää ...
Suuhygienisti yksityisyrittäjänä: suuhygienistiyrittäjyyden kannattavuus ja markkinoinnin keinot
(2022)
Suuhygienisti on suun terveydenhuollon ammattilainen, joka voi työskennellä kliinisessä työssä kunnallisella tai yksityisellä sektorilla. Tässä opinnäytetyössä käsittelemme suuhygienistin yksityisyrittäjyyttä. Yksityisyrittäjyys ...
Indiepelin markkinointi: miten peliä voi markkinoida kustannustehokkaasti?
(2023)
Tämän tutkielman tavoitteena on selvittää, miten indiepelin markkinointia voidaan toteuttaa kustannustehokkaasti. Tutkielmassa perehdytään siihen, millaisia työkaluja ja sosiaalisen median alustoja indiepelien kehittäjät ...