Haku
Viitteet 1-10 / 20
Tekstipohjaisen nettimoninpelin pohjan toteuttaminen SignalR Core -kirjastolla
(2019)
Työn motivoivana tekijänä toimi henkilökohtainen mielenkiintoni useaa yhtäaikaista käyttäjää tukeviin reaaliaikaisiin verkkosovelluksiin. Ulkopuolista toimeksiantajaa ei ollut. Työn tavoitteena oli SignalR Core -kirjaston ...
3D-mallinnus ja animointi Blenderillä
(2020)
Opinnäytetyön tavoitteena oli tutkia, kuinka Blenderillä luodaan animoitava 3D-malli. Työn oli tarkoitus kuvata normaalia mallinnus- ja animaatioprosessia. Työn aikana tekijän oli tarkoitus oppia, kuinka 3D-animaatio toimii ...
Langattoman lähiverkon tietoturva kotona
(2020)
Opinnäytetyössä käsitellään langatonta lähiverkkoa kotiolosuhteissa, sen tietoturvaa ja konfigurointia. Idea opinnäytetyöhön tuli etätyöntekijöiden ja langattomien lähiverkkoyhteyksien kasvussa yhä enemmän ja enemmän ...
3D-pelihahmon tuotantolinja
(2019)
Opinnäytetyö käsittelee 3D-hahmon tuotantoa konseptiasteelta aina pelimoottorissa käytettäväksi asti ja kuvaa prosessin eri vaiheet järjestyksessä. Esimerkkinä käytetään kuvatulla menetelmällä tuotettua hahmoa, joka vastaa ...
Asiakasvastaavan tehtävät : Päiväkirjamuotoinen opinnäytetyö
(2023)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli tarkkailla kehitystäni asiakasvastaavan ja ohjelmistotestaajan työtehtävissä. Työssä kirjoitettiin päiväkirjamuotoinen tutkielma analyysejä hyödyntäen tutkimustyön ja oman kokemuksen ...
Työnohjausjärjestelmä Siivoova Oy -yritykselle
(2023)
Tässä opinnäytetyössä luotiin Siivoova Oy:lle työnohjausjärjestelmän pohja käyttämällä ReactJS verkkorajapintaa ja NodeJS JavaScript - ajoympäristöä. Opinnäytetyön idea tuli Siivoo-va Oy:ltä, kun he kysyivät mahdollisuudesta ...
Autojen varaosia myyvien liikkeiden digitaalisen asiakaskokemuksen palveluprosessin vertailu
(2022)
Tässä opinnäytetyössä vertailtiin autojen varaosia myyviä verkkokauppoja sellaisen henkilön näkökulmasta, jonka auto ei ole läpäissyt katsastusta ja joka haluaa vaihtaa autoonsa osat uusintakatsastusta varten. Tämän ...
Nettisivut React-kirjastoa käyttäen
(2022)
Opinnäytetyön tarkoituksena on käydä läpi prosessi nettisivujen tekemiseen käyttäen JavaScript-kieltä ja siihen liittyvää React-kirjastoa. Työn tekijä halusi oppia käyttämään React-kirjastoa, jotta hän voisi tulevaisuudessa ...
Responsiivisen käyttöliittymän toteuttaminen Ympäristökioski-sovellukselle
(2022)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli toteuttaa responsiivinen käyttöliittymä Ympäristökioski-sovellukselle. Se on maanviljelijöille suunniteltu sähköinen työkalu, joka ehdottaa ympäristötoimenpiteitä maatilan lohkoille ...
Kerhotoiminnan maskottien graafinen suunnittelu alakouluikäisille
(2022)
Tämä työ käsittelee erilaisten maskottien ja hahmojen graafista suunnittelua alakoulun kerhotoi-minnalle. Olen jo hieman perehtynyt tähän ideaan ollessani harjoittelussa School of Gamingille, joka järjestää pelikerhoja ...