Theseus käyttökatko ma 22.4. klo 12 alkaen. Katko jatkuu 22.4. klo 15 asti ja on koko Theseuksen laajuinen. Lisäksi töiden käsittely ja syöttö on estetty ti 23.4. ainakin klo 12 asti. Theseus service break from Mon 22.4. at 12:00. The break will last until 15:00 on Mon 22.4. and is Theseus-wide. In addition, processing and uploading of work will be blocked until at least 12:00 on Tue 23.4.
Haku
Viitteet 1-8 / 8
Pienyrityksen markkinoinnin kehittäminen: Case Paine Clothing
(2019)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli luoda helposti mukautettavissa olevat markkinoinnin työkalut tuoreelle suomalaiselle vaatebrändille. Tavoitteena oli näiden työkalujen avustuksella kehittää kohdeyrityksen markkinointia ...
Digimarkkinointiopas yrittäjälle
(2019)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena on luoda digimarkkinointiopas yrittäjälle. Tutkimusongelmana on, miten mikroyrittäjä voi aloittaa ja tehdä suunnitelmallista digimarkkinointia. Tarkoituksena on luoda uudenlainen avoin ja ...
Digitaalisen markkinoinnin suunnitelma: Kiinteistöpalvelualan yritykselle
(2020)
Tässä opinnäytetyössä laadittiin digitaalisen markkinoinnin suunnitelma kiinteistöpalvelualan yritykselle ja työn tavoitteena oli löytää toimeksiantajalle keinoja tarkoituksenmukaiseen ja tehokkaaseen markkinointiviestintään, ...
Digitaalinen markkinointisuunnitelma : Case: Royalehorse
(2020)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena on luoda Stayman Games Oy:lle digitaalisen markkinoinnin suunnitelma heidän Royalehorse-nimiselle palvelulleen. Stayman Games Oy on tämän opinnäytetyön toimeksiantaja. Royalehorse-palvelu ...
Millainen on hyvä viestintäsuunnitelma : Keskustan Pohjois-Pohjanmaan piirin viestintäsuunnitelma eduskuntavaaleissa 2019
(2019)
Tämä opinnäytetyö vastaa kysymykseen ”millainen on hyvä viestintäsuunnitelma?” Työn tilaaja on Pohjois-Pohjanmaan Keskusta ry. Opinnäytetyön pohjalta laadittu viestintäsuunnitelma eduskuntavaaleihin 2019 jää tilaajalle ...
Open Badge Factoryn digitaalisen markkinoinnin kehittäminen Ranskan markkinoilla
(2020)
Opinnäytetyö on toimeksianto Open Badge Factoryltä (OBF) ja työn aiheena on Open Badge Factoryn digitaalisen markkinoinnin tehostaminen Ranskan markkinoilla. Työn tarkoituksena on hahmottaa mitkä ovat OBF.n nykyiset ...
Sosiaalisen median markkinoinnin kehityssuunnitelma: Nikama Design Oy
(2022)
Toimeksiantajayritykseni Nikama Design Oy suunnittelee ja valmistaa suomalaisia jalometallisia design koruja sekä design esineitä Oulun seudulla, ja yrityksen markkinointi keskittyy pitkälti sosiaalisen median puolelle. ...
Digitaalisen markkinoinnin toimintasuunnitelma: case: Timegate Instruments Oy
(2022)
Tämä opinnäytetyö toteutettiin toimeksiantona oululaiselle teknologiayritykselle Timegate Instruments Oy:lle. Opinnäytetyön tavoitteena oli kehittää toimeksiantajan digitaalista markkinointia luomalla digitaalisen markkinoinnin ...