Haku
Viitteet 1-8 / 8
Markkinointisuunnitelman ja materiaalin toteutus POTKE-hankkeelle: Opas POTKE-hankkeen digitaaliseen markkinointiin
(2020)
Opinnäytetyön toimeksiantaja on Oulun ammattikorkeakoulu, joka toimii POTKE-hankkeen toteuttajana. POTKE-hankkeen tavoite on peruskoulunsa päättävien nuorien työelämävalmiuksien kehittäminen. Hankkeelle luodaan ...
Sosiaalisen median markkinointisuunnitelma lastenvaateliike Noomi Storelle
(2019)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena on luoda sosiaalisen median markkinointisuunnitelma. Toimeksiantajana on oululainen lastenvaateliike Noomi Store. Toimeksianto nähtiin tarpeellisena, sillä yrityksellä ei ollut aikaisempaa ...
Y-sukupolvelle markkinointi Instagramissa
(2019)
Kiinnostus aiheeseen syntyi oman pienyrityksen perustamisesta. Yritys käyttää Instagramia ensi-sijaisena markkinointikanavana ja kohderyhmä on keskittynyt Y-sukupolveen. Tutkielman päämääränä on tunnistaa, mitkä ominaisuudet ...
Sosiaalisen median rooli B2B-yritysten markkinoinnissa
(2022)
Opinnäytetyön tavoitteena oli tutkia miten B2B-yritykset hyödyntävät sosiaalista mediaa omassa markkinoinnissaan. Työn tutkimusosiossa selvitettiin, mitkä ovat kohdeyritysten tärkeimmät sosiaalisen median kanavat, minkälaista ...
Nuorten motivointi kesätöiden hakuun Instagramin tarinaviestinnän avulla
(2022)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli tutkia Instagram-tarinaviestinnän toimivuutta nuorten kesätyönhaun tukemisessa. Työ toteutettiin Oulun ammattikorkeakoulun POTKE-hankkeelle. Hankkeen tarkoituksena on aktivoida ja ...
Podcastien markkinointi Instagramissa: miten podcasteja markkinoidaan Instagramissa ja voivatko ne menestyä ilman sosiaalista mediaa?
(2023)
Tässä opinnäytetyössä tarkastelin, miten podcasteja markkinoidaan sosiaalisessa mediassa ja voiko podcast menestyä ylipäätään ilman sosiaalista mediaa. Tutkimukseni perusteella selvisi, että Instagram-tilillä on suuri ...
Visualisointikuvat arkkitehtitoimiston somemarkkinoinnissa
(2023)
Visualisointikuvat herättävät suunnitelmat eloon, ja niiden avulla on mahdollista havainnollistaa nopeasti monimutkaisiakin suunnitelmia. Havainnekuvat toimivat arkkitehtuurin markkinoinnissa tärkeässä osassa, sillä jo ...
Vaateliikkeen sisältömarkkinointi Instagramissa: Lindex Zeppelin
(2023)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli kehittää työn toimeksiantajana toimivan Lindex Zeppelinin Instagramin sisältömarkkinointia. Opinnäytetyö antaa toimeksiantajalle tutkittua tietoa myymälän nykytilanteesta, kohderyhmästä ja ...