Haku
Viitteet 1-3 / 3
Sisältömarkkinoinnin kohdeyleisöjen kartoitus
(2020)
Opinnäytetyön toimeksiantajana oli Hubbs realty llc, joka on Yhdysvaltojen Utahissa toimiva kiinteistövälitystä tekevä mikroyritys. Toimeksiantaja oli harkinnut sisältömarkkinointinsa aloittamista mutta ei tiennyt, mihin ...
Ostajapersoonien rakentaminen liikunta-alan yritykselle: Ostajapersoonat sosiaalisen median työkaluna
(2020)
Tämän tutkimuksen tavoitteena on parantaa liikunta-alan yrityksen asiakastuntemusta heidän nykyisistä jäsenistään sekä potentiaalista jäsenistä eli prospekteista. Tutkimuksen toimeksiantajayrityksenä toimii Oulun Kamppailuklubi, ...
Asiakasymmärryksestä arvolupaukseen: pariskunnat luontoperustaisten palveluiden äärellä
(2022)
Aihe on valikoitunut Oulun ammattikorkeakoulun LUOTA-hankkeesta, jonka tavoitteena on kehittää turvallisia luontoperustaisia palveluja ja palvelukokemuksia Pohjois-Pohjanmaan alueen palveluntarjoajien ja toimijoiden ...