Haku
Viitteet 1-3 / 3
Itsetuntemuksesta henkilöbrändiin: Nuorten rytmimusiikin laulunopiskelijoiden suhtautumisesta markkinointiin sosiaalisessa mediassa
(2020)
Opinnäytetyön tarkoituksena on kartoittaa nuorten ammatillisessa koulutuksessa opiskelevien rytmimusiikin laulajien suhtautumista oman osaamisensa markkinointiin sosiaalisessa mediassa, heidän julkaisutiheyttään, arvioitaan ...
Lämpimällä sydämellä Oulusta: Mitä lisäarvoa oma kaupunkimedia antaa Oulun kaupungin viestinnälle?
(2021)
Tässä opinnäytetyössä kirkastetaan Oulun kaupungin julkaiseman kaupunkimedia Mun Oulun keskeisiä vahvuuksia ja kohderyhmiä palvelumuotoilun keinoin. Tutkimukseni tavoitteena oli selvittää, missä asioissa kaupunkimedia ...
Työntekijöiden sitouttaminen someviestintään : sisäinen viestintä sitouttamisen keinona Suomen Pankissa
(2021)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää, miten sisäisen viestinnän avulla voidaan sitouttaa työntekijöitä viestimään työasioista sosiaalisessa mediassa. Tarkastelun kohteena oli Suomen Pankin työntekijät.
Tietoperustassa ...