Haku
Viitteet 1-5 / 5
B2B-yritysten somemarkkinointi
(2020)
Tässä opinnäytetyössä tutkitaan markkinointia sosiaalisessa mediassa B2B-yritysten näkökulmasta. Tavoitteena on kerätä tietoa B2B-markkinoinnista sosiaalisessa mediassa tutkimalla ostopäättäjien toimintaa sosiaalisessa ...
Seksuaalinen häirintä sosiaalisessa mediassa - Oulussa asuvien 18-29 –vuotiaiden naisten kokemana
(2019)
Opinnäytetyön toimeksiantajana toimii Oulun Tyttöjen Talo. Opinnäytetyön tarkoituksena on kuvailla 18-29 vuotiaiden Oulussa asuvien naisten kokemuksia seksuaalisesta häirinnästä sosiaalisessa mediassa. Seksuaalinen häirintä ...
Yrityksen brändin kasvattaminen sosiaalisessa mediassa
(2023)
Opinnäytetyö on tehty opiskelijan omaan yritykseen Baskeri Productions. Yritys tarjoaa valo- ja videokuvauspalveluita yksityis- ja yritysasiakkaille. Opinnäytetyössä tutkitaan brändin kasvattamista sosiaalisessa mediassa. ...
Vaikuttajamarkkinoinnin opas oululaisille pk-yrityksille
(2023)
Opinnäytetyön tarkoituksena on toimia apuna oululaisille pk-yrityksille vaikuttajamarkkinoin-nissa. Opinnäytetyö antaa yrityksille perusteellista tietoa vaikuttajamarkkinoinnista sekä op-paan, jossa on selkeät vaiheet ...
Tiktokissa vastakkainasettelu on kingi ja perussuomalaiset loistavat: retorista analyysiä poliittisesta diskurssista Tiktokissa kevään 2023 eduskuntavaalien alla
(2023)
Sosiaalinen media on nykyään yksi tärkeimmistä poliittiseen mielipiteeseen vaikuttamisen välineistä. Sen lisäksi, että se tarjoaa poliitikoille foorumin näkemystensä ja kampanjoidensa edistämiseen, osallistaa se myös ...