Haku
Viitteet 1-5 / 5
Markkinointisuunnitelman ja materiaalin toteutus POTKE-hankkeelle: Opas POTKE-hankkeen digitaaliseen markkinointiin
(2020)
Opinnäytetyön toimeksiantaja on Oulun ammattikorkeakoulu, joka toimii POTKE-hankkeen toteuttajana. POTKE-hankkeen tavoite on peruskoulunsa päättävien nuorien työelämävalmiuksien kehittäminen. Hankkeelle luodaan ...
Järjestön sosiaalisen median viestinnän kehittäminen : Case Vanhempien Akatemia
(2019)
Sosiaalisesta mediasta on tullut tiivis osa arkea myös suomalaisella järjestökentällä. Sen hyödyntämiseen liittyy silti yhä monia haasteita: viestinnän tekijöitä on liian vähän, aika ei tahdo riittää kanavien aktiiviseen ...
Markkinointisuunnitelma: Fotonordic Oy
(2023)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli luoda toimeksiantajalle toteutettavissa oleva markkinointisuunnitelma, joka tarjoaa eri näkökulmia markkinointiin useiden mallien avulla. Fotonordic on Oulusta kotoisin oleva kuva-, ...
Pienyrittäjän opas onnistuneeseen sisältömarkkinointiin
(2022)
Opinnäytetyöni aihe on sisältömarkkinointi digitaalisissa markkinointiviestintäkanavissa. Opinnäytetyöprosessini tarkoitus oli koota kuluttajamarkkinoilla toimiville pienyrityksille opas, joka esittelee sisältömarkkinoinnin ...
Markkinointisuunnitelma Onloma Oy:lle
(2022)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli luoda Onloma Oy:lle selkeä ja yksinkertainen markkinointisuunnitelma, jonka avulla he voivat kehittää markkinointiaan. Onloma Oy vuonna 2018 on haukiputaalainen matkailu ja ravitsemusalan ...