- Selaus nimekkeen mukaan Opinnäytetyöt

Viitteet 5299-5318 / 28868

    • F.I.L.M. (Finances, Investments, Logistics, Marketing) : is it possible for auteur films to reach a world audience in the same way as commercial movies? 

      Cherkashin, Mikhail (2022)
      The purpose of the study was to identify all challenges the auteur film face on its way to a large audience, and whether it is even possible for young producers and directors to reach the level of big studios and their ...
    • F5-sisältökytkimien käyttö redundanttisen palveluympäristön rakentamiseen 

      Laitinen, Jukka (Metropolia Ammattikorkeakoulu, 2009)
      Työn tarkoituksena oli ottaa käyttöön kaksi F5-sisältökytkintä, jonka avulla saatiin redundanttinen ympäristö ja palvelimet vikasietoisiksi. Työn tavoitteena oli tutkia kytkimien mahdollisuutta käyttää tuotantoympäristössä ...
    • Faasitasapainokennon käyttöönotto ja testaus 

      Kivelä, Tommi (Metropolia Ammattikorkeakoulu, 2015)
      Insinöörityössä koottiin ja testattiin uusi tutkimus- ja mittauslaitteisto Aalto-yliopistolle. Kyseessä oli muuttuvatilavuuksinen kenno, jolla oli tarkoitus tutkia faasitasapainoja. Kennolla oli tarkoitus päästä yli 200 ...
    • Face mask wearing detection with neural network 

      Solin, Lauri (2021)
      Insinöörityön tavoitteena oli kehittää kasvomaskien käytön havainnointiin tarkoitettu ohjelma, jota voitaisiin käyttää COVID-19-pandemian etenemisen monitorointiin. Muita käyttötarkoituksia voisi olla kulunvalvonta esimerkiksi ...
    • Face recognition student attendance system 

      Shrestha, Anil (2021)
      This project aimed to implement LBPH in Django to create a facial recognition system. The system was used to be implemented in student’s attendance. The goal of the project was to study Django and web development and ...
    • Facebook Application Development 

      Sammallahti, Markus (Metropolia Ammattikorkeakoulu, 2010)
      The purpose of this thesis was to gather high-level technical information about Facebook application development. The primary study targets were Facebook platform components: how they could be used in platform applications ...
    • Facebook ja tietoturva 

      Konttila, Jukka (Metropolia Ammattikorkeakoulu, 2011)
      Insinöörityössä käsiteltiin sosiaalisia medioita, joista valittiin tarkempaan tutkimukseen yksi suosituimmista, Facebook. Tavoitteena oli tutustua Facebookin perusteisiin ja tutkia mahdollisia tietoturva- sekä muita ongelmia ...
    • Facebook-kampanja myynnin edistäjänä automerkille 

      Suojalehto, Pyry (Metropolia Ammattikorkeakoulu, 2017)
      Tämän opinnäyteyön tavoitteena oli suunnitella ja toteuttaa premium-automerkille markkinointikampanja Facebookissa. Automerkin maahantuoja oli ulkoistanut yrityksen sosiaalisen median tuotannon alkuvuodesta 2017. ...
    • Facebook-kampanjasuunnitelma 

      Sundström, Mikaela (Metropolia Ammattikorkeakoulu, 2016)
      Opinnäytetyö oli toimeksianto, jonka mukaan toimeksiantajalle luotiin Facebook-kampanjasuunnitelma. Toimeksiantaja on Nurmijärvellä toimiva parturikampaaja-yrittäjä. Yrittäjällä on ennestään jonkin verran kokemusta ...
    • Facebook-markkinoinnin kehittäminen : Case: Muistin Suomi Oy 

      Aaltio, Anna (Metropolia Ammattikorkeakoulu, 2018)
      Tämä opinnäytetyö on kehittämistyö, jossa tarkastellaan markkinointia sosiaalisessa mediassa. Tarkoituksena on selvittää, minkälainen sisältö herättää kohderyhmän mielenkiinnon Facebookissa ja esitellä keinoja, jolla yritys ...
    • Facebook-markkinointi ja sen ohjeistaminen 

      Cederberg, Linda (Metropolia Ammattikorkeakoulu, 2014)
      Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli tuottaa toimeksiantajalle Facebook-sivut jonne julkaistaan sisältömarkkinointipainotteista sisältöä. Lisäksi tavoitteena on koota kirjallinen ohjeistus Facebook-markkinoinnin ylläpidon ...
    • Facebook-markkinointi päivittäistavarakaupassa 

      Vornanen, Riku (Metropolia Ammattikorkeakoulu, 2012)
      Tämä opinnäytetyö oli toimeksianto K-market -ketjulta. Työn tavoitteena oli tutkia mahdollisia tapoja hyödyntää Facebookia päivittäistavarakaupan markkinoinnissa. Toisena tavoitteena oli selvittää minkälaista markkinoint ...
    • Facebook-sovelluskehitys : opas iFrame-sovelluskehitykseen 

      Vesalainen, Niko (Metropolia Ammattikorkeakoulu, 2011)
      Sosiaalisesta mediasta on tullut viime vuosien aikana tärkeä online-markkinoinnin väline. Suurimmalla sosiaalisen median palvelulla Facebookilla on yli 600 miljoonaa käyttäjää, ja se on maailmanlaajuisesti toiseksi suosituin ...
    • Facebook-vertaistukiryhmän kehittäminen alkuvaiheen Parkinsonin tautia sairastavien omaisille 

      Pulkkinen, Miranda (Metropolia Ammattikorkeakoulu, 2018)
      Alkuvaiheen Parkinsonin tautiin sairastuneiden omaisille ei ole helposti saatavilla spesifiä tietoa eikä vertaistukea. Kehitystyön tarkoituksena oli luoda informatiivinen Facebook-vertaistukiryhmä alkuvaiheen Parkinsonin ...
    • Facebookin hyödyntäminen osana verkkosivuston personointia 

      Martikainen, Toni (Metropolia Ammattikorkeakoulu, 2016)
      Insinöörityön aiheena on Facebookin hyödyntäminen osana modernia verkkosivuston kehitystä. Työssä käydään läpi Facebookin rajapinnan eri mahdollisuudet sekä sen rajoitteet verkkosivukehittäjien näkökulmasta. Työ keskittyy ...
    • Facing Challenges in Virtual Healthcare Teams: a Scoping Review 

      Silman, Marina (2024)
      Health is an indispensable human right as declared in the World Health Organization constitution in 1946. This right was endangered by the outbreak of COVID-19 which induced strict quarantine measures to prevent the spread ...
    • Factoringrahoituksen merkitys suomalaisten pk-yritysten rahoituksessa 

      Kemppainen, Mika (2023)
      Opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää, kuinka suuressa osassa factoring on suomalaisten pk-yrityksen rahoituksessa. Lisäksi tarkoituksena oli selvittää, mitkä factoringin ominaisuudet ovat pk-yrittäjien mielestä ...
    • Factors affecting construction labor productivity in developed and developing countries 

      Elazzazy, Mahmoud (2020)
      Construction industry is an intensive labor oriented industry, the level of productivity and performance of labor is a crucial factor for any project success. The research presented an overview for different definitions ...
    • Factors influencing machine learning application procurement in healthcare organisations 

      Uravirta, Sampo (2023)
      In the evolving landscape of healthcare, the advent of artificial intelligence (AI) has ushered in a transformative era, particularly with the prominence of machine learning (ML) applications. This research delves deep ...
    • The Factors Influencing the Choice of Grocery Store among Finnish Consumers 

      Laine, Kirsi (Metropolia Ammattikorkeakoulu, 2014)
      This thesis discusses the factors influencing the Finnish consumers’ choice of grocery store as well as impulse buying. The main research objective is to define the effects of bought, owned and earned media on the grocery ...