- Selaus nimekkeen mukaan Opinnäytetyöt
Viitteet 13558-13577 / 28979
-
Markkinointisuunnitelman laatiminen B2B-yritykselle huomioiden nykyinen arvomaailma, sekä viestintäkanavat : Case: Suomen Ammattivaate
(2019)Tämän opinnäytetyön aiheena on markkinointisuunnitelman laatiminen business to business (B2B) -yritykselle. Tavoitteena on kartoittaa, millainen on Suomen Ammattivaatteelle soveltuva markkinointisuunnitelma, sekä kehittää ... -
Markkinointitutkimus rakennusalalla toimivalle henkilöstöpalveluyritykselle
(Metropolia Ammattikorkeakoulu, 2016)Tämän tutkimuksen tavoitteena oli tuottaa rakennusalalla toimivalle henkilöstöpalvelualan toimeksiantajayritykselle, Värväämö Oy:lle, tietoa sen olemassa olevasta asiakaskunnasta sekä toimeksiantajan ja asiakasyritysten ... -
Markkinointitutkimus sähköisen median ja printtimedian eroista : Helsingin Kotijoukkue Oy
(Metropolia Ammattikorkeakoulu, 2014)Tämän opinnäytetyön tarkoitus oli selvittää, mistä potentiaaliset asiakkaat löytävät pienen, yksityisen kiinteistönvälitysyrityksen. Sen selvittämiseksi luotiin markkinointitutkimus. Työn toimeksiantajana toimi Helsingin ... -
Markkinointitutkimus toimivimmista mainoskanavista : Suur-Helsingin Golf Oy
(Metropolia Ammattikorkeakoulu, 2017)Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli kerätä tietoa mainoskanavien toimivuudesta ja sitä kautta tuottaa Suur-Helsingin Golf Oy:lle tietoa, jonka pohjalta se voi ohjata mainontaa oikeisiin kanaviin. Teoreettinen viitekehys ... -
Markkinointiveistinnän kehityssuunnitelma : Internet-sivujen ylläpidon ja asiakaslähtöisyyden kehittäminen. Case: Boutique Armoire
(Metropolia Ammattikorkeakoulu, 2009)Opinnäytetyön tavoitteena oli laatia markkinointiviestinnän kehityssuunnitelma helsinkiläiselle naistenvaateliikkeelle Boutique Armoirelle. Opinnäytetyössä keskityttiin Internet-sivujen ylläpidon sekä asiakaslähtöisyyden ... -
Markkinointivideon digitaalinen animaatio
(Metropolia Ammattikorkeakoulu, 2014)Insinöörityön tarkoituksena oli tutkia digitaalisten animaatiotekniikoiden käyttöä ja niiden suhdetta perinteiseen animaatioon. Työssä tutkittiin perinteisen, käsin piirretyn animaation periaatteita ja sitä, miten hyvin ... -
Markkinointiviestinnän alan organisaatiomuutos työntekijöiden kertomana
(Metropolia Ammattikorkeakoulu, 2016)Tämän opinnäytetyön tarkoituksena on esitellä organisaatiomuutosta työntekijän näkökulmasta. Kirjoittaja tahtoi antaa puheenvuoron markkinointiviestinnän alan työntekijöille ja esitellä heidän muutoskokemuksensa ... -
Markkinointiviestinnän ja asiakaskokemuksen kehittäminen : case: GOOM-opiskelijaristeily
(2024)Tämä opinnäytetyö oli tapaustutkimus, miten GOOM-opiskelijaristeily voisi parantaa markkinointiviestintäänsä ja asiakaskokemustaan opiskelijoiden toiveita ja osallistamista hyödyntäen. Tavoitteena oli selvittää ... -
Markkinointiviestinnän kehittäminen : Kotimaisten kielten keskus kirjamessuilla
(Metropolia Ammattikorkeakoulu, 2013)Tämän työn tarkoituksena oli kehittää Kotimaisten kielten keskuksen (Kotuksen) markkinointiviestintää Helsingin kirjamessuihin liittyen. Kehittämistyö tähtäsi kehittämisehdotuksien laatimiseen messutapahtumien markkinoinnin ... -
Markkinointiviestinnän kehittäminen sosiaalisen median avulla
(Metropolia Ammattikorkeakoulu, 2015)Kehittämistehtävässä keskitytään tarkastelemaan markkinointia sosiaalisessa mediassa ja miten sitä voisi hyödyntää osana markkinoinnin tuottavuutta. Tarkoituksena oli selvittää, miten markkinointia sosiaalisessa mediassa ... -
Markkinointiviestinnän konseptointi urheilubisneksessä : FasciaTraining-tuntikonseptin markkinointi ja viestintä
(Metropolia Ammattikorkeakoulu, 2013)Tämä opinnäytetyö käsittelee palvelutuotteen konseptointia markkinoinnin ja viestinnän osalta sekä digitaalisen markkinoinnin hyödyntämistä yrityksen markkinoinnissa. Toimeksiantaja yritys on vielä pieni toimija markkinoillaan, ... -
Markkinointiviestinnän merkitys yritysyhteistyössä : Tapaus Red Carpet Film Festival
(Metropolia Ammattikorkeakoulu, 2018)Tämä opinnäytetyö on tapaustutkimus, jonka tapauskohde on Hyvinkäällä järjestettävä elokuvafestivaali Red Carpet Film Festival. Työn tilaajana toimi viestintä- ja sisältötoimisto Pink Eminence, jonka asiakas Red Carpet on. ... -
Markkinointiviestinnän nykytila-analyysi
(Metropolia Ammattikorkeakoulu, 2010)Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli laatia nykytilanteen analyysi Käsi- ja Taideteollisuus-liitto Taito ry:n sekä sen julkaiseman Taito-lehden markkinointiviestinnästä. Opinnäytetyö rajattiin koskemaan kuluttajille suunnattua ... -
Markkinointiviestinnän PS Vitalle
(Metropolia Ammattikorkeakoulu, 2013)Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli kehittää markkinointiviestintäsuunnitelma Sony Play-stationin uudelle käsikonsolille – Playstation Vitalle. Opinnäytetyö tehtiin toimeksiantotyönä Nordisk Filmille joka on Playstationin ... -
Markkinointiviestinnän suunnitelma : Case: Fysio-Otso
(2019)Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli luoda toimiva markkinointiviestinnän suunnitelma toimeksiantajayritys FYSIO-OTSOlle. Markkinointiviestintä on yritysten markkinoinnin näkyvin aktiviteetti ja samalla yksi tärkeimmistä ... -
Markkinointiviestinnän suunnitelma : Case: Pitäjän Kukka ja Kivipalvelu Oy
(Metropolia Ammattikorkeakoulu, 2010)Tämän toiminnallisen opinnäytetyön tavoitteena oli laatia markkinointiviestintäsuunnitelma pienyritykselle. Suunnitelmassa rakennettiin Pitäjän Kukka ja Kivipalvelu Oy:lle markkinoinnin perusvalmiudet. Lisäksi työ pyrittiin ... -
Markkinointiviestinnän suunnitelma Mäntsälän Voimistelijat ry:lle
(Metropolia Ammattikorkeakoulu, 2009)Tutkimuksen tarkoituksena oli laatia markkinointiviestinnän suunnitelma Mäntsälän Voimistelijoille. Työssä tutkittiin yhdistyksen nykyistä tilannetta ja pyrittiin parantamaan sen markkinointia. Tarkoituksena oli löytää ... -
Markkinointiviestinnän suunnitelmat Metrocket-hankkeen apuvälineille
(Metropolia Ammattikorkeakoulu, 2010)Opinnäytetyö tehtiin toimeksiantona Metropolia Ammattikorkeakoulun Metrocket-tutkimus- ja kehityshankkeelle. Opinnäytetyön tarkoituksena oli tehdä markkinointivies-tinnän suunnitelmat sekä lasten että ikäihmisten apuvälineille. ... -
Markkinointiviestinnän uusi ilme : Case: Tapiolan Helppo Henkilöstöpaketti
(Metropolia Ammattikorkeakoulu, 2009)Tämä opinnäytetyö tutkii vakuutusyhtiö Tapiolan Helppo Henkilöstöpaketti -mainoskampanjassa lanseerattua uutta markkinointiviestinnän visuaalista ilmettä ja sen onnistumista suhteessa kampanjan viestiin. Alussa esittelen ... -
Markkinointiviestinnän vastuullisuus kiertotalousyrityksessä
(2023)Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää, kuinka vastuullista kiertotalousyrityksen markkinointiviestintä on yrityksen asiakkaiden näkökulmasta. Tämän lisäksi haluttiin selvittää, miten todenmukaisena kiertotalousyrityksen ...