Theseus käyttökatko ma 22.4. klo 12 alkaen. Katko jatkuu 22.4. klo 15 asti ja on koko Theseuksen laajuinen. Lisäksi töiden käsittely ja syöttö on estetty ti 23.4. ainakin klo 12 asti. Theseus service break from Mon 22.4. at 12:00. The break will last until 15:00 on Mon 22.4. and is Theseus-wide. In addition, processing and uploading of work will be blocked until at least 12:00 on Tue 23.4.

- Selaus nimekkeen mukaan Opinnäytetyöt

Viitteet 13568-13587 / 28993

    • Markkinointitutkimus toimivimmista mainoskanavista : Suur-Helsingin Golf Oy 

      Vörlin, Teemu (Metropolia Ammattikorkeakoulu, 2017)
      Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli kerätä tietoa mainoskanavien toimivuudesta ja sitä kautta tuottaa Suur-Helsingin Golf Oy:lle tietoa, jonka pohjalta se voi ohjata mainontaa oikeisiin kanaviin. Teoreettinen viitekehys ...
    • Markkinointiveistinnän kehityssuunnitelma : Internet-sivujen ylläpidon ja asiakaslähtöisyyden kehittäminen. Case: Boutique Armoire 

      Hanström, Anna (Metropolia Ammattikorkeakoulu, 2009)
      Opinnäytetyön tavoitteena oli laatia markkinointiviestinnän kehityssuunnitelma helsinkiläiselle naistenvaateliikkeelle Boutique Armoirelle. Opinnäytetyössä keskityttiin Internet-sivujen ylläpidon sekä asiakaslähtöisyyden ...
    • Markkinointivideon digitaalinen animaatio 

      Vuori, Krista (Metropolia Ammattikorkeakoulu, 2014)
      Insinöörityön tarkoituksena oli tutkia digitaalisten animaatiotekniikoiden käyttöä ja niiden suhdetta perinteiseen animaatioon. Työssä tutkittiin perinteisen, käsin piirretyn animaation periaatteita ja sitä, miten hyvin ...
    • Markkinointiviestinnän alan organisaatiomuutos työntekijöiden kertomana 

      Mustikka, Tomi (Metropolia Ammattikorkeakoulu, 2016)
      Tämän opinnäytetyön tarkoituksena on esitellä organisaatiomuutosta työntekijän näkökulmasta. Kirjoittaja tahtoi antaa puheenvuoron markkinointiviestinnän alan työntekijöille ja esitellä heidän muutoskokemuksensa ...
    • Markkinointiviestinnän ja asiakaskokemuksen kehittäminen : case: GOOM-opiskelijaristeily 

      Katila, Satu (2024)
      Tämä opinnäytetyö oli tapaustutkimus, miten GOOM-opiskelijaristeily voisi parantaa markkinointiviestintäänsä ja asiakaskokemustaan opiskelijoiden toiveita ja osallistamista hyödyntäen. Tavoitteena oli selvittää ...
    • Markkinointiviestinnän kehittäminen : Kotimaisten kielten keskus kirjamessuilla 

      Orava, Eva (Metropolia Ammattikorkeakoulu, 2013)
      Tämän työn tarkoituksena oli kehittää Kotimaisten kielten keskuksen (Kotuksen) markkinointiviestintää Helsingin kirjamessuihin liittyen. Kehittämistyö tähtäsi kehittämisehdotuksien laatimiseen messutapahtumien markkinoinnin ...
    • Markkinointiviestinnän kehittäminen sosiaalisen median avulla 

      Hölimäki, Mia (Metropolia Ammattikorkeakoulu, 2015)
      Kehittämistehtävässä keskitytään tarkastelemaan markkinointia sosiaalisessa mediassa ja miten sitä voisi hyödyntää osana markkinoinnin tuottavuutta. Tarkoituksena oli selvittää, miten markkinointia sosiaalisessa mediassa ...
    • Markkinointiviestinnän konseptointi urheilubisneksessä : FasciaTraining-tuntikonseptin markkinointi ja viestintä 

      Rönkkö, Kiia; Säntti, Susanna (Metropolia Ammattikorkeakoulu, 2013)
      Tämä opinnäytetyö käsittelee palvelutuotteen konseptointia markkinoinnin ja viestinnän osalta sekä digitaalisen markkinoinnin hyödyntämistä yrityksen markkinoinnissa. Toimeksiantaja yritys on vielä pieni toimija markkinoillaan, ...
    • Markkinointiviestinnän merkitys yritysyhteistyössä : Tapaus Red Carpet Film Festival 

      Yliräisänen, Eveliina (Metropolia Ammattikorkeakoulu, 2018)
      Tämä opinnäytetyö on tapaustutkimus, jonka tapauskohde on Hyvinkäällä järjestettävä elokuvafestivaali Red Carpet Film Festival. Työn tilaajana toimi viestintä- ja sisältötoimisto Pink Eminence, jonka asiakas Red Carpet on. ...
    • Markkinointiviestinnän nykytila-analyysi 

      Arvola, Liisa (Metropolia Ammattikorkeakoulu, 2010)
      Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli laatia nykytilanteen analyysi Käsi- ja Taideteollisuus-liitto Taito ry:n sekä sen julkaiseman Taito-lehden markkinointiviestinnästä. Opinnäytetyö rajattiin koskemaan kuluttajille suunnattua ...
    • Markkinointiviestinnän PS Vitalle 

      Rautakivi, Aki (Metropolia Ammattikorkeakoulu, 2013)
      Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli kehittää markkinointiviestintäsuunnitelma Sony Play-stationin uudelle käsikonsolille – Playstation Vitalle. Opinnäytetyö tehtiin toimeksiantotyönä Nordisk Filmille joka on Playstationin ...
    • Markkinointiviestinnän suunnitelma : Case: Fysio-Otso 

      Ranta, Simo (2019)
      Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli luoda toimiva markkinointiviestinnän suunnitelma toimeksiantajayritys FYSIO-OTSOlle. Markkinointiviestintä on yritysten markkinoinnin näkyvin aktiviteetti ja samalla yksi tärkeimmistä ...
    • Markkinointiviestinnän suunnitelma : Case: Pitäjän Kukka ja Kivipalvelu Oy 

      Ryhänen, Tanja; Pihlajamaa, Saara (Metropolia Ammattikorkeakoulu, 2010)
      Tämän toiminnallisen opinnäytetyön tavoitteena oli laatia markkinointiviestintäsuunnitelma pienyritykselle. Suunnitelmassa rakennettiin Pitäjän Kukka ja Kivipalvelu Oy:lle markkinoinnin perusvalmiudet. Lisäksi työ pyrittiin ...
    • Markkinointiviestinnän suunnitelma Mäntsälän Voimistelijat ry:lle 

      Apponen, Saara (Metropolia Ammattikorkeakoulu, 2009)
      Tutkimuksen tarkoituksena oli laatia markkinointiviestinnän suunnitelma Mäntsälän Voimistelijoille. Työssä tutkittiin yhdistyksen nykyistä tilannetta ja pyrittiin parantamaan sen markkinointia. Tarkoituksena oli löytää ...
    • Markkinointiviestinnän suunnitelmat Metrocket-hankkeen apuvälineille 

      Sillanpää, Iiris; Tavilampi, Katariina (Metropolia Ammattikorkeakoulu, 2010)
      Opinnäytetyö tehtiin toimeksiantona Metropolia Ammattikorkeakoulun Metrocket-tutkimus- ja kehityshankkeelle. Opinnäytetyön tarkoituksena oli tehdä markkinointivies-tinnän suunnitelmat sekä lasten että ikäihmisten apuvälineille. ...
    • Markkinointiviestinnän uusi ilme : Case: Tapiolan Helppo Henkilöstöpaketti 

      Niittylä, Kati (Metropolia Ammattikorkeakoulu, 2009)
      Tämä opinnäytetyö tutkii vakuutusyhtiö Tapiolan Helppo Henkilöstöpaketti -mainoskampanjassa lanseerattua uutta markkinointiviestinnän visuaalista ilmettä ja sen onnistumista suhteessa kampanjan viestiin. Alussa esittelen ...
    • Markkinointiviestinnän vastuullisuus kiertotalousyrityksessä 

      Nikkanen, Johanna (2023)
      Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää, kuinka vastuullista kiertotalousyrityksen markkinointiviestintä on yrityksen asiakkaiden näkökulmasta. Tämän lisäksi haluttiin selvittää, miten todenmukaisena kiertotalousyrityksen ...
    • Markkinointiviestintä Instagramissa kohdennettuna kulttuurialan asiakkaille: Tapaus UULA Creative 

      Helistö, Annika (2023)
      Tämän opinnäytetyön päämääränä on luoda yritykselle toimiva markkinointiviestintäsuunnitelma, joka kohdennetaan kulttuurialan toimijoille. Työ on toteutettu UULA Creativelle, joka on vuonna 2022 perustettu tamperelainen ...
    • Markkinointiviestintäsuunnitelma : Gardenia Oy 

      Fedorenko, Elisabet (Metropolia Ammattikorkeakoulu, 2016)
      Opinnäytetyön toimeksiantona oli toteuttaa markkinointiviestintäsuunnitelma Gardenia Oy puutarhatapahtumapalveluntuottaja ja tilavuokraajalle. Gardenia on Helsingin yliopiston ja kaupungin omistama palveluntarjoaja. ...
    • Markkinointiviestintäsuunnitelma : Gardenia Oy 

      Fedorenko, Elisabet (Metropolia Ammattikorkeakoulu, 2016)
      Opinnäytetyön toimeksiantona oli toteuttaa markkinointiviestintäsuunnitelma Gardenia Oy puutarhatapahtumapalveluntuottaja ja tilavuokraajalle. Gardenia on Helsingin yliopiston ja kaupungin omistama palveluntarjoaja. ...