- Selaus nimekkeen mukaan Opinnäytetyöt
Viitteet 1456-1475 / 28999
-
Asiakassuhteet ja asiakastyytyväisyystutkimuksen toteutus
(Metropolia Ammattikorkeakoulu, 2013)Insinöörityössä selvitettiin Autokeskus Oy:n Konalan toimipisteen asiakkaiden asiakastyytyväisyyttä autojen huolto- ja korjauspuolen toimintaan sekä asiakaspalveluun. Tutkimusmenetelmänä käytettiin kvantitatiivista eli ... -
Asiakassuhteiden luominen pienessä tekstiilidesignstudiossa : Case: Studio Pulla
(Metropolia Ammattikorkeakoulu, 2018)Tämä opinnäytetyö käsittelee asiakassuhteiden luomista pienessä suomalaisessa tekstiilidesignstudiossa. Aihetta lähestytään asiakashankinnan ja markkinoinnin kautta. Opinnäytetyön kehittämistehtävän tavoitteena oli tutkia ... -
Asiakasta voimaannuttava terveyskeskustelu : katsaus kirjallisuuteen
(Metropolia Ammattikorkeakoulu, 2014)Opinnäytetyön aiheena oli asiakasta voimaannuttava terveyskeskustelu. Opinnäytetyö oli osa ESR Asiakasvastaava -toiminnan kehittäminen -hanketta. Tarkoituksena oli tehdä katsaus kirjallisuuteen asiakasta voimaannuttavasta ... -
Asiakastapaamisen onnistumisen elementit : mistä hyvä asiakastyö koostuu aikuissosiaaliohjauksessa?
(Metropolia Ammattikorkeakoulu, 2013)Tämä opinnäytetyö toteutettiin laadullisen tutkimuksen menetelmin ja sen tarkoitus oli selvittää, mitkä tekijät vaikuttavat onnistuvaan asiakastapaamisen ja mistä hyvä asiakastyö koostuu toimeentulotuen parissa tehtävässä ... -
Asiakastarpeen, CAD-suunnittelun ja dokumentinhallinnan yhdistäminen
(Metropolia Ammattikorkeakoulu, 2009)Insinöörityössä oli tavoitteena suunnitella ja toteuttaa asiakastarpeeseen dokumentinhallinnan avuksi räätälöity ominaisuus metatiedon automaattiseen poimimiseen ja listaamiseen Win-dows SharePoint Services 3.0 -ympäristössä. ... -
Asiakastarvekartoitus ja segmentointi
(Metropolia Ammattikorkeakoulu, 2013)Tämän työn lähtökohtana on asiakasyrityksen Bosch Oy:n tarve tehdä kartoitusta suomen markkinoista, jonka avulla pystytään tukemaan uuden GSL 2 Professional -mittalaitteen lanseerausta Suomen markkinoille. Yrityksen kanssa ... -
Asiakastarvekartoitus Radio NRJ:lle : Kohderyhmässä 25-44-vuotiaat naiset
(Metropolia Ammattikorkeakoulu, 2012)Useimmat mainostajat näkevät 25–44-vuotiaiden naisten asiakassegmentin kaupallisena kohderyhmänään, koska tutkimusten perusteella naiset tekevät suurimman osan päivittäisistä ostopäätöksistä ja vastaavat yli 80 prosentista ... -
Asiakastiedon laadun kehittäminen Bavaria Laakkonen Oy:ssä
(2022)Tämän insinöörityön tarkoituksena oli parantaa Bavaria Laakkonen Oy:n asiakastiedon laatua. Insinöörityön tarkoituksena oli selvittää, millaisia puutteita Bavaria Laakkosen asiakastiedon laadussa on ja miksi, sekä ... -
Asiakastuen laatukokemus
(Metropolia Ammattikorkeakoulu, 2012)Tässä työssä keskitymme käsittelemään asiakastukiprosessia ja sen pohjalta muodostuvaa käyttäjäkokemusta. Tulemme erityisesti painottamaan tukiprosessin alkupäätä, joka hyvin usein muodostaa käyttäjän kontaktipinnan koko ... -
Asiakastukijärjestelmän rakentaminen
(Metropolia Ammattikorkeakoulu, 2017)Tämän insinöörityön tavoitteena oli oppia, kuinka luoda verkkopohjainen asiakastukijärjestelmä, joka on yhteydessä toiminnanohjausjärjestelmä Jiraan. Asiakastukijärjestelmän tarkoituksena on virtaviivaistaa nykyistä tuen ... -
Asiakastukiratkaisu Salesforce-alustalla
(2019)Tämän insinöörityön tavoitteena on asiakastukiratkaisun toteutus Salesforce-alustalla Circle K -bensa-asemaketjulle. Projektin avulla on tarkoitus luoda kaikille Euroopan maille, joissa Circle K toimii, yhtenäinen tukiratkaisu ... -
Asiakastuntemuksen lisääminen kotihoidossa: asiakastuntemuksen lisääminen hoitajien ja asiakkaiden välisen yhteistoiminnan avulla
(2022)Monimuotoisen opinnäytetyön tarkoituksena oli lisätä asiakastuntemusta kotihoidossa ja tätä kautta lisätä asiakassuhteiden yksilöllisyyttä kotihoidon henkilökunnan ja asiakkaiden välisen yhteistoiminnan avulla. Opinnäytetyön ... -
Asiakastutkimusten kehittäminen vauriokorjaamolla
(2024)Tässä opinnäytetyössä, jonka tilaajana on K-Auto Espoo vauriokorjaamo, tutkitaan asiakaskokemusta ja kehitetään keinoja parantaa asiakaskyselyiden vastausprosenttia vauriokorjaamon asiakaskyselyissä. Tavoitteena oli kehittää ... -
Asiakastyytyväisyyden ja huoltoprosessin kehittäminen
(Metropolia Ammattikorkeakoulu, 2017)Tämä opinnäytetyö käsittelee autokorjaamon asiakastyytyväisyyttä, sen osatekijöitä ja kehitysideoita asiakastyytyväisyyden tason parantamiseksi. Teoriaosuudessa perehdytään asiakastyytyväisyyteen, sen mittaamiseen, seurantaan ... -
Asiakastyytyväisyyden kehittäminen
(2019)Tämä insinöörityö tehtiin syksyllä 2018 Veljekset Laakkosen Oy:n Helsingin toimipisteen toimeksiannosta. Veljekset Laakkonen Oy:n Vocalize-palauteohjelmasta oli huomattu, että jotkut passiiviset palautteet eivät ole helposti ... -
Asiakastyytyväisyyden kehittäminen hoivakoti Hulda & Malvassa
(Metropolia Ammattikorkeakoulu, 2009)Hoivakoti Hulda & Malva on Espoossa sijaitseva ruotsinkielinen hoivakoti, joka tuottaa asumispalveluita eriasteisia muistihäiriöitä sairastaville vanhuksille. Espoon kaupungin hoivakodissa teettämästä asiakastyytyväisyyskyselystä ... -
Asiakastyytyväisyyden kehittäminen julkisivukorjaushankkeissa
(Metropolia Ammattikorkeakoulu, 2011)Tämä insinöörityö tehtiin Consti Julkisivuille. Työssä pyrittiin selvittämään isännöitsijöiden ja asukkaiden asiakastyytyväisyyden tämän hetkistä tilaa asuinkerrostalojen julkisivukorjauksissa sekä kehittämään toimenpiteitä, ... -
Asiakastyytyväisyyden kehittäminen yrityksessä Autokoulu Strada
(2021)Tämän opinnäytetyön aiheena oli asiakastyytyväisyyden kehittäminen yrityksessä Autokoulu Strada. Työ toteutettiin tekemällä asiakastyytyväisyystutkimus kyseisessä yrityksessä. Tavoitteena oli saada hyvä käsitys ... -
Asiakastyytyväisyyden osatekijät ja kehitys
(Metropolia Ammattikorkeakoulu, 2009)Tämän insinöörityön tavoitteena oli selvittää Helsingin Herttoniemessä sijaitsevan Inlook Oy:n jauhemaalaamotoimipisteen asiakkaiden tyytyväisyyttä yrityksen maalaamopalveluihin ja toimintaan. Inlook Oy on keskisuuri ... -
Asiakastyytyväisyyden parantaminen
(Metropolia Ammattikorkeakoulu, 2017)Tämä insinöörityö tehtiin yhteistyössä LänsiAuto Lappeenrannan kanssa. Työn tarkoitus on parantaa Audi-merkin asiakastyytyväisyyttä. Tässä insinöörityössä käytettiin Audin maahantuonnin CSS-haastattelun tutkimustuloksia. ...