Haku
Viitteet 1-10 / 95
Kotihoidon palvelujen laatu ja asiakastyytyväisyys Espoon kotihoidossa
(2020)
Tulevaisuudessa kotihoidon työhön haasteita tuovat kasvavat asiakasmäärät, uudet asiakasryhmät, asiakkaiden hoitoisuuden lisääntyminen sekä asiakkaiden odotukset palveluista. Painopiste on selviytyä kotona mahdollisimman ...
Asiakaskokemuksen kehittäminen Autokeskuksen Airportin BMW-huollon toimipisteessä
(2021)
Tämän opinnäytetyö tarkoituksena on selvittää Autokeskus Airport -toimipisteen BMW-huollon asiakastyytyväisyyttä sekä etsiä palvelusta osa-alueita ja toimintoja, joihin asiakkaiden palautteet kohdistuvat. Työssä on tarkasteltu ...
Asiakasvirtoja kanavoiva Klinik Pro Tuusulan terveysasemien vastaanottopalveluissa
(2020)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää asiakastyytyväisyyttä Klinik – asiointipalvelun käytöstä sekä asiointipalvelun tuottamaa asiakaskokemusta Keski-uudenmaan SOTE kuntayhtymän (Keusote) avopalveluissa, Tuusulan ...
Customer Value Proposition for ABB Marine Electric Solutions
(2020)
ABB Marine has so far utilized the Azipod propulsion system as their one inimitable anchor product, which has opened the doors for ever expanding electric solutions sales to the customers. Now many of the old customers are ...
Asiakaskokemuksen kehittäminen lääkealan jakelu- ja palveluyrityksessä
(2020)
Tämä opinnäytetyö tehtiin Oriola Oyj:n toimeksiantona. Valitun aiheen taustalla oli asiakastyytyväisyyden putoaminen Suomen liiketoiminnassa vuosina 2017-2018. Opinnäytetyön tavoitteena oli tutkia Oriolassa perustetun ...
Hei asiakas, tiedätkö tarpeeksi? : Kyselytutkimus asiakkaille näöntutkimuksen tiedonsaannista
(2019)
Opinnäytetyön tarkoituksena on selvittää, kokevatko asiakkaat saavansa riittävästi tietoa näkemiseen liittyen. Tavoitteena on antaa tietoa optisen alan toimijoille ja optikoille siitä, miten tyytyväisiä asiakkaat ovat ...
Building customer loyalty in the Nordic dog food industry: A future loyalty program for Purina Pro Plan
(2019)
This thesis focuses on designing a future loyalty scheme for Purina Pro Plan – a premium pet food brand that operates under Nestlé Purina PetCare. The aim of this project was to create a competitive strategic proposal and ...
Asiakaskokemuksen kehittäminen K-Caara Airportissa
(2019)
Insinöörityössä tutkittiin tämänhetkistä asiakaskokemuksen tasoa henkilöautojen huoltopalveluiden osalta K Caara Oy:n Airportin toimipisteessä. Tulosten perusteella oli päämääränä pohtia, millä keinoin asiakaskokemuksen ...
Pukeutumispalvelun tuotteistamissuunnitelma palvelumuotoilun keinoin
(2019)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli pukeutumis- ja sovituspalvelun kehittäminen ja uudistaminen niin asiakkaan, myyjän ja pukeutumisneuvojan kuin yrityksenkin näkökulmasta. Toiveena oli, että opinnäytetyössä kartoitettaisiin ...
Palvelumuotoilun hyödyntäminen palvelujen kehittämisessä : Asiakaslähtöisen palvelutuotannon kehittäminen kuvantamisessa
(2021)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli kuvata systemoidun kirjallisuuskatsauksen avulla, miten palvelumuotoilua hyödynnetään terveydenhuollon palvelujen kehittämisessä. Tavoite oli saada kokonaiskäsitys olemassa olevasta tiedosta ...