Haku
Viitteet 1-10 / 1178
B2B-konsultointiyrityksen ulkoistuspalvelun tehostaminen
(2020)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää, miten suomalaiset pääkaupunkiseudun yritykset käyttävät ulkoista konsultointia myynnin edistämiseksi business to business (B2B) - puolella. Yksi selvityksen tavoitteista oli ...
Selvitys arvojen vaikutuksesta kotimaisen muodin kulutukseen
(2020)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää erityisesti suomalaisten muotibrändien edustamien arvojen vaikutusta kuluttajakäyttäytymiseen muodin kulutuksessa. Opinnäytetyössä selvitettiin suomalaisten kuluttajien arvoja, ...
Vaikuttajamarkkinointi osana sosiaalisen median markkinointisuunnitelmaa
(2021)
Tämän toiminnallisen opinnäytetyön tavoitteena on luoda vaikuttajamarkkinointisuunnitelma kahvila-viinibaarin toimeksiantajalle. Vaikuttajamarkkinointisuunnitelman on tarkoitus auttaa toimeksiantajaa ymmärtämään ...
Digitaalisen markkinoinnin kehittäminen tanssikoululle
(2019)
Opinnäytetyön aiheena oli tarkastella digitaalisen markkinoinnin keinoja tanssikoululle. Opinnäytetyö laadittiin kehittämistyönä ja se koostui teoreettisesta viitekehyksestä. Teoreettinen viitekehys perustui toimeksiantajan ...
Asiantuntijapalvelun laadun mittaaminen media-alan yrityksessä
(2019)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää asiantuntijapalvelun laatua media-alan yrityksessä. Selvitys toteutettiin toimeksiantona eräässä pohjoismaalaisessa mediamonitorointia ja media-analyysejä tarjoavassa yrityksessä ...
Tarinallistamisen hyödyt brändistrategialle
(2020)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää, mitä on tarinallistaminen ja miten se vaikuttaa brändistrategiaan. Työssä keskitytään vahvasti ymmärtämään, mitä on bränditarina. Nykypäivänä ei tule enää puhua tarinan ...
Bränditurvallisuus: Case YouTube-videomainonta
(2020)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli määritellä, mitä bränditurvallisuus on, mikä merkitys sillä on brändeille ja mainostajille sekä luoda ohjeet bränditurvallisen YouTube-videomainonnan toteuttamiseen Google ...
Nuoret vaatteiden kuluttajina
(2019)
Opinnäytetyön tavoitteena oli tutkia mitkä asiat vaikuttavat nuorten kuluttajien ostopäätökseen ja miten he kuvailevat itseään ostajina. Aihetta käsiteltiin ensin teoreettisesti, jonka pohjalta tehtiin kysely. Opinnäytetyön ...
Työajanseurantajärjestelmän käyttöönotto
(2021)
Tämä opinnäytetyö oli kehittämishanketyyppinen työ, jonka tavoitteena oli selvittää kohdeyrityksen henkilöstön näkökulmasta uusiin ja muuttuneisiin työaikakäytäntöihin liittyvät odotukset ja ensivaikutelma sekä näiden ...
Työnantajakuvan kehittäminen
(2021)
Työnantajakuva on tärkeä osa nykyajan ja tulevaisuuden työelämää, jossa hyvistä työntekijöistä kilpaillaan. Kilpailu koskettaa oikeastaan jokaista toimialaa. Tämä opinnäytetyö tehtiin syksyn 2020 ja kevään 2021 aikana.
...