Haku
Viitteet 1-10 / 14
Medianhallintajärjestelmän jatkuvan kehittämisen malli: Käyttäjälähtöinen kehittäminen osaksi Ylen Mediateknologia-osaston järjestelmäkehitysprosessia
(2019)
Asiakaslähtöisyys ja kokeilukulttuuri ovat suhteellisen uusia Ylen strategian mukaisia työskentelymenetelmiä. Opinnäytetyössä tutkin työkulttuurin kehittämistä toimintatutkimuksen keinoin ja laadin ehdotuksen seuraavasta ...
Ethics in AR-based B2C Marketing Communications : The urgent need for additional ethical rules in the field
(2019)
This thesis is about the ethics in Augmented Reality (AR) based B2C Marketing Communications, exploring the urgent need for additional ethical rules in the field. The aim is to justify the need for additional ethical code ...
Mobiilisovellus ammattiliiton jäsenviestinnässä : Julkis- ja yksityisalojen toimihenkilöliitto Jyty ry:n mobiilisovelluksen tarve- ja käyttötapakartoitus viestinnän näkökulmasta.
(2019)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää Julkis- ja yksityisalojen toimihenkilöliitto Jyty ry:n jäsenten toiveet ja tarpeet mahdollisen mobiilisovelluksen osalta. Mobiilisovellus täydentäisi Jytyn jäsenviestinnän ja ...
“Ei me käydä nettisivuilla”: Nuorten näkemyksiä verkkoviestinnän kehittämiseen
(2019)
Opinnäytetyön tavoitteena on selvittää miten espoo.fi/nuoret-kohderyhmäsivua tulisi kehittää, jotta nuoret löytäisivät sieltä tarpeisiinsa vastaavaa sisältöä ja kokisivat sivuston palvelevan juuri heitä.
Espoo.fi/nuor ...
Markkinointiratkaisut arkkitehdin palvelupolulla – Case Helaform Oy
(2019)
Tässä opinnäytetyössä tutkitaan arkkitehdin työprosessia. Työelämälähtöisessä tapaustutkimuksessa selvitetään, minkälaisia vaiheita ja välineitä työ pitää sisällään toimeksiannosta valmiiseen työhön asti. Työprosessia ...
Instagram Stories uutiskerronnassa : Visuaalista ja sitouttavaa sisältöä nuorelle kohderyhmälle
(2019)
Opinnäytetyössä tutkitaan Instagramin Stories -kerronnan erityispiirteitä digitaalisen journalismin näkökulmasta. Työn keskeisin tavoite on selvittää, miten uutismediat voisivat parhaiten hyödyntää Instagram Stories -palvelun ...
Kohdennetun B2C-asiakaskirjeen digitalisoituminen
(2020)
Opinnäytetyössä tutkittiin kohdennetun b2c-asiakaskirjeen digitalisoitumista. Kohdennetut asiakaskirjeet eivät ole juurikaan muuttuneet tällä vuosituhannella toisin kuin esimerkiksi markkinointiviestintä tai laskujen ...
Asiantuntijapalveluprosessin merkitys yritysmyynnin kannalta : Case Pääkaupunkiseudun Kierrätyskeskus Oy
(2021)
Tämän opinnäytteen tarkoituksena on perehtyä asiakaspolun ja palveluprosessin muodostamiseen ja mallintamiseen suhteessa palvelumyyntiin. Teoriaosuus käsittelee palveluiden mallintamista, palvelupolun tuotteistamisen ...
Finna-palvelun avoimen rajapinnan hyödyntäjät ja heille viestiminen
(2019)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli kartoittaa Kansalliskirjaston ylläpitämän Finna-palvelun avoimen rajapinnan hyödyntäjiä. Päämääränä oli pohtia kuinka Finnan viestintää tulisi kehittää, jotta rajapintahyödyntäjät ...
What! Mitä tääl tapahtuu : Opiskelijoiden kokemuksia projektioppimisesta media-alalla
(2019)
Opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää Luksia, Länsi-Uudenmaan koulutuskuntayhtymän media-alan perustutkinto-opiskelijoiden kokemuksia siirtymisestä uuteen projektioppimiseen perustuvaan oppimisympäristöön.
Tutkimus ...