Haku
Viitteet 1-3 / 3
Asiakaskokemuksen kehittäminen Autokeskuksen Airportin BMW-huollon toimipisteessä
(2021)
Tämän opinnäytetyö tarkoituksena on selvittää Autokeskus Airport -toimipisteen BMW-huollon asiakastyytyväisyyttä sekä etsiä palvelusta osa-alueita ja toimintoja, joihin asiakkaiden palautteet kohdistuvat. Työssä on tarkasteltu ...
Huoltoprosessin kehittäminen
(2019)
Tämä opinnäytetyön on toteutettu Autokeskus Oy Airportille. Työssä tarkastellaan huoltoprosessia ja sen vaikutusta mekaanikon tehokkuuteen. Huoltomyyjällä on vaikutusta asiakastyytyväisyyteen ja mekaanikon tehokkuuteen. ...
Korjaamoprosessien ongelmakartoitus ja parannusehdotukset
(2019)
Insinöörityön tilaaja oli Autokeskus Airport, ja siinä kartoitettiin BMW -korjaamo-osaston huollon, korjauksen ja vianmäärityksen prosessien ongelmakohtia, jotka aiheuttavat yleisesti ajankäytön hukkaa prosesseissa sekä ...