Haku
Viitteet 1-2 / 2
Reaaliaikaisen 3D:n käyttö markkinoinnin ja viestinnän lähtökohtana
(2019)
Tämän opinnäytetyön aiheena on mallinnetun ja reaaliaikaisesti renderöidyn, ensisijaisesti virtuaalitodellisuutena (VR) käytettäväksi tarkoitetun, 3D-ympäristön hyödyntäminen mahdollisimman tehokkaasti sekä markkinoinnissa ...
Yhteisöllisen kaupunkikulttuurin mahdollisuudet kaupallisissa tiloissa : Case Kalasataman Vapaakaupungin Olohuone kauppakeskus Redissä
(2021)
Tämä opinnäytetyö on tapaustutkimus, jossa tutkitaan Kauppakeskus Redissä sijaitsevan avoimen ja epäkaupallisen kaupunkitilan, Vapaakaupungin Olohuoneen kävijöitä sekä heidän toiveitaan paikan suhteen. Työn tavoitteena on ...