Theseus käyttökatko ma 22.4. klo 12 alkaen. Katko jatkuu 22.4. klo 15 asti ja on koko Theseuksen laajuinen. Lisäksi töiden käsittely ja syöttö on estetty ti 23.4. ainakin klo 12 asti.
Theseus service break from Mon 22.4. at 12:00. The break will last until 15:00 on Mon 22.4. and is Theseus-wide. In addition, processing and uploading of work will be blocked until at least 12:00 on Tue 23.4.
Haku
Viitteet 1-10 / 33
Kohdeyrityksen LVI-mallityöselostuksen kehittäminen
(2020)
Tämän lopputyön aiheena on Insinööritoimisto Leo Maaskola Oy:lle tehty kehittämisprojekti. Projektin aikana kehitettiin LVI-mallityöselostusta yrityksen käyttöön. Projektin tavoitteena oli annettujen resurssien puitteissa ...
Ensihoidon laatu pelastuslaitoksella asiakkaiden arvioimana
(2020)
Tässä opinnäytetyössä oli tarkoituksena kartoittaa Länsi-Uudenmaan pelastuslaitoksen tuottaman ensihoitopalvelun laatua asiakkaan arvioimana. Laatua tarkasteltiin avunsaamisen keston, ensihoitajien ammattitaidon ja ulkoasun, ...
Hoitotyön vertaisarviointiprosessin testaaminen osana lasten spirometriatutkimuksen laadun kehittämistä
(2021)
Vertaisarvioinnin avulla voidaan kehittää osallistujien ammattitaitoa ja parantaa hoitotyön laatua sekä potilasturvallisuutta. Tämän opinnäytetyön tavoitteena on tuottaa tietoa vertaisarviointiprosessin käytettävyydestä, ...
Reklamaatioprosessin tehostaminen: Case: Novart Oy
(2019)
Tämä on toimintatutkimus, jossa oli tarkoitus tehostaa toimeksiantajayrityksen reklamaatioprosessia. Reklamaatioprosessin oli todettu olevan hidas ja viestinnältään vajavainen. Reklamaatioprosessin tehottomuus vaikutti ...
Sopimusohjaus julkisen palvelun hankinnassa
(2021)
Julkisten palvelujen hankinnan ja kehittämisen kannalta on ensiarvoista, että tuottajat kehittävät palvelun laatua koko sopimuksen keston ajan. Tämän opinnäytetyön tavoitteena on selvittää, miten tuottajille saadaan ...
Laatumanuaali avuksi laadunhallintaan: Case Kaiko Clothing Company Oy
(2020)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää vaatetusalan tuotannon laadunhallintaa helpottavia tekijöitä, kun tuotantoa ollaan laajentamassa Nepaliin. Tutkimusongelma muotoutui kahdeksi tutkimuskysymykseksi, jotka olivat: ...
Työohjeistuksen käyttöönotto ja kehittäminen oppimateriaalituotannossa
(2019)
Työohjeistukset ovat osa organisaatioissa olevaa tietoa. Tieto on yrityksille tärkeä pääoma ja kilpailutekijä. Suunnitelmallinen tiedonhallinta ja tiedon johtaminen auttavat päätöksenteossa sekä mahdollistavat uuden tiedon ...
Kotihoidon toimintamalli kivun seurantaan ja hoitoon
(2020)
Terveyden ja hyvinvoinnin laitoksen RAI-vertailukehittämisen tuloksien mukaan Suomessa noin joka neljäs ikäihminen elää päivittäisen kovan kivun kanssa. Espoon kotihoidossa RAI-vertailukehittämisen tulokset ovat hyvin saman ...
Systemaattinen sisäinen havainnointi : kysely hoitohenkilökunnalle osana potilasturvallisuuden omavalvontaa
(2024)
Sosiaali- ja terveysministeriön Kansallisen Asiakas- ja potilasturvallisuusstrategian ja toimeenpanosuunnitelman vuosille 2022–2026 yhtenä merkittävänä painopistealueena on omavalvonnan lisääminen sosiaali- ja terveydenhuollon ...
Asiantuntijapalveluiden palveluprosessien kehittäminen Case: Korjauspartnerit Oy
(2023)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli kehittää Korjauspartnerit Oy:n asiantuntijapalvelut -osaston / -liiketoimintayksikön palveluprosesseja. Opinnäytetyö on pääasiassa kvalitatiivinen tutkimus, mutta se sisältää haastattelukysymysten ...