Haku
Viitteet 1-10 / 10
Erätauko! : Oulun Kärppien jääkiekko-ottelutapahtuman vetovoiman kehittäminen palvelumuotoilun keinoin
(2020)
Kehittämistyössä syvennytään Oulun Kärpät -organisaation jääkiekko-ottelutapahtuman palveluihin ja niiden kehittämiseen asiakaskokemuksen kautta. Kehittämistyö on kvalitatiivinen tapaustutkimus, jonka menetelmänä on ...
Meistä on ihanaa, että teet tätä esitystä meille : Taiteilijan asiakaskokemuksen kehittäminen Kanneltalon kantaesitystuotannossa
(2020)
Kehittämistyössä käsitellään taiteilijan asiakaskokemuksen kehittämistä Kanneltalon kantaesitystuotannossa. Taiteilija on vapaan kentän esittävän taiteen ammattilainen, joka on päävastuussa kantaesityksen taiteellisesta ...
Paikallisen elämäntavan jäljillä : Yhteisölliset kulttuurikierrokset Helsingin kansainvälisille City Breakers -matkailijoille
(2019)
Tämän kehittämistyön aiheena on Helsingin kulttuurimatkailu ja kohderyhmänä kansainväliset City Breakers -matkailijat. Työn tilaaja oli Culture Tourism for City Breakers -hanke, joka on suomalaisiin kaupunkeihin suuntautuvan ...
Case Röyhkeyskoulu
(2020)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena on analysoida Helsingin kulttuuritehdas Korjaamolla 8.10.2019 esitetyn Röyhkeyskoulun asiakaskokemusta, ja markkinoinnin kehittäminen näiden kokemusten pohjalta.
Röyhkeyskoulu on tutkimuksen ...
Paloturvallisuutta suostuttelevan viestinnän keinoin : Päivä Paloasemalla -tapahtuman asiakaslähtöinen kehittäminen
(2021)
Opinnäytetyö on tapaustutkimus, joka tutkii Päivä Paloasemalla -tapahtuman vaikutuksia lapsiperheiden paloturvallisuusosaamiseen. Työn tilaaja on Suomen Pelastusalan Keskusjärjestö eli SPEK. Opinnäytetyön pääkysymys on: ...
Tikkurilan jokiranta – tulevaisuuden elämyskeidas? : kaupunkivetoinen toimintamalli ja asiakaslähtöinen palvelukonsepti vie kohti visiota.
(2022)
Opinnäytetyössä tutkin, miten kulttuurimatkailun tavoitteita edistävä kaupunkivetoinen toimintamalli ja jokirannan palvelukonsepti toteutetaan sekä millaisia haasteita ja mahdollisuuksia tavoitteessa tunnistetaan. ...
Vierailupalvelun kehittäminen asiakaslähtöisesti : case Helsinki XR Center
(2023)
Tässä opinnäytetyössä kartoitetaan Helsinki XR Centerin vierailujen nykytilaa ja selvitetään, tulisiko Helsinki XR Centerin vierailuja parantaa. Työn ensisijaisena tavoitteena on muodostaa käsitys siitä, miten Helsinki XR ...
Perinteisestä makkaranpaistosta matkalle Marsiin: elämyksellisillä tapahtumilla kohti parempaa asiakaskokemusta
(2023)
Kehittämistyön pääkysymyksenä on, millä tapahtumatuotannollisilla keinoilla voidaan kehittää kokonaisvaltainen elämyspalvelukonsepti Helsingin Insinöörit HI ry:n jäsenille? Tavoitteena on suunnitella 3 erilaista ehdotusta, ...
Elämyspalvelun luominen kulttuurikuppilaan palvelumuotoilun avulla
(2022)
Opinnäytetyötäni vie eteenpäin ajatus siitä, mikä todella tekee jostain tapahtumasta tai palvelusta ainutkertaisen, elämyksen. Onko elämyksen syntymiseen mahdollista vaikuttaa tuotannon näkökulmasta? Vai onko kyse vain ...
Sofia Helsingin palvelumuotoilu : brändin ja palvelukokemuksen kehittäminen
(2023)
Tämä toiminnallinen opinnäytetyö keskittyy tilaajan, Helsinki Group Oy:n, toiminnan kehittämiseen heidän toimipisteellään Sofia Helsingillä. Työn tavoitteena on löytää vastauksia kysymyksiin Kuinka Sofia Helsinki voi ...