Haku
Viitteet 1-7 / 7
Videomarkkinointi sosiaalisessa mediassa
(2020)
Insinöörityön tarkoituksena oli tuottaa sosiaalisen median mainoskampanja. Asiakkaana toimi helsinkiläinen videotuotantoyhtiö, joka on erikoistunut sosiaalisen median mainosvideoihin. Projekti sisälsi kaksi eri osaa: ...
Sosiaalisten medioiden vaikutus yrityksen näkyvyyteen mainonnan näkökulmasta
(2021)
Opinnäytetyössä tarkastellaan sosiaalista mediaa ja sitä, miten se vaikuttaa yrityksen näkyvyyteen markkinoinnin näkökulmasta. Työn toimeksiantaja on helsinkiläinen kosmetologian alan yritys.
Sosiaalinen media ja ...
Älypuhelin ja järjestelmäkamera vaalikampanjassa
(2021)
Insinöörityön tarkoituksena oli selvittää, riittääkö tavallinen älypuhelin kunnallisvaalikampanjan materiaalin tuotannossa vai tarvitaanko siihen ammattimaisempi kuvauskalusto. Tavoitteena oli tuottaa valokuvia ja videoita ...
Suosittelualgoritmien käyttö sosiaalisen median yhteisöpalvelualustoilla
(2022)
Tämän insinöörityön tavoitteena oli tutkia tunnettuja suosittelualgoritmimalleja ja vertailla niiden soveltuvuutta sosiaalisen median yhteisöpalvelun verkkoalustalle. Vertailu toteutettiin luomalla valikoiduista ...
Sosiaalisen median elementtejä ja teknologioita hyödyntävä lautapelisovellus
(2022)
Insinöörityön tarkoituksena oli tehdä Flutter-ohjelmistokehyksen avulla sosiaalisen median sovellus, joka on tarkoitettu käytettäväksi Android-puhelimella. Insinöörityössä perehdyttiin siihen, mikä ohjelmistokehys sopii ...
Mainonnan automaatio Facebook-alustalla
(2022)
Insinöörityössä tutkittiin OAuth 2.0 -kehystä ja joitakin Meta-yhtiön teknologioita. Päätavoitteena oli lisätä olemassa olevaan Kiva Dashboard -sovellukseen mainonnan automatisointimahdollisuus Facebookissa ...
Kuvanmuokkaus ja sen eettisyys
(2023)
Insinöörityön tarkoitus oli tutkia kuvankäsittelyohjelmistojen käyttöä digitaaliaikana ja sen vaikutusta valokuvauksen etiikkaan. Työssä analysoitiin erilaisia tapoja, joilla kuvankäsittelyä voidaan käyttää kuvien käsittelyyn, ...