Haku
Viitteet 1-4 / 4
Vaatetusalan Startup-yrityksen markkinointi
(2021)
Opinnäytetyön lähtökohtana oli auttaa vasta toimintansa aloittanutta rantavaatebrändiä luomaan sosiaalisen median markkinointistrategia. Työ toteutettiin yhteistyöyritykselle Zikini Oy:lle. Työn tavoitteena oli tutkia, ...
Markkinointisuunnitelman laatiminen B2B-yritykselle huomioiden nykyinen arvomaailma, sekä viestintäkanavat : Case: Suomen Ammattivaate
(2019)
Tämän opinnäytetyön aiheena on markkinointisuunnitelman laatiminen business to business (B2B) -yritykselle. Tavoitteena on kartoittaa, millainen on Suomen Ammattivaatteelle soveltuva markkinointisuunnitelma, sekä kehittää ...
Näkyvyyden ja seuraajamäärän kasvattaminen Instagramissa : Case PBO Group ApS
(2020)
Opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää, millä tavalla toimeksiantaja, PBO Group ApS, voisi kehittää Instagram-viestintäänsä, millaista sisältöä sen kannattaisi julkaista ja miten se pystyisi saamaan uusia seuraajia. Työssä ...
Sosiaalisen median markkinointistrategia uudelle kasvua tavoittelevalle vastuulliselle vaatebrändille : case: Revoel Oy
(2021)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli toteuttaa uudelle vastuulliselle kasvua tavoittavalle vaatetusalan yritykselle markkinointistrategia. Työ toteutettiin opinnäytetyön tekijän omalle yritykselle Revoelille. Työn tavoitteena ...