Haku
Viitteet 1-5 / 5
Messenger-chatbot myyntiä edistävänä työkaluna
(2019)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli suunnitella ja toteuttaa Facebook-kampanja Messenger- chatbotia hyödyntäen. Facebook-kampanja toteutettiin ruoanlaitto- ja leivontatarvikkeisiin erikoistuneelle verkkokaupalle vuonna ...
”Kuka tämän maksaa?” : ilmaisjakelulehden sisällöntuotantoprosessien päivittäminen vastaamaan moderneja mediankulutustottumuksia
(2022)
Opinnäytetyö tutkii suomalaisen riippumattoman journalismin sekä audiovisuaalisen sisällön rahoituskeinoja, ansaintalogiikkaa ja kehittämisstrategioita. Tavoitteena on parantaa sekä mallintaa päätuotteenaan ilmaisjakelulehteä ...
Sisältömarkkinointiin näkyvyyttä TikTokilla
(2022)
Tämä opinnäytetyö käsittelee sosiaalisen median lyhytvideoalusta TikTokia ja sen toimivuutta sisältömarkkinoinnissa. TikTok on nousussa oleva media-alusta, joka saavuttamassa vakiintuneen aseman sosiaalisten medioiden ...
Sosiaalisen median rooli poliittisessa viestinnässä, vaalikampanjoinnissa ja nuorten innostamisessa poliittiseen vaikuttamiseen : case: Kuntavaalit 2021
(2022)
Tämän opinnäytetyön tarkoitus oli kartoittaa sosiaalisen median roolia poliittisessa vaikuttamisessa ja keskittyä erityisesti tarkastelemaan vaalikampanjointia kuntavaaleissa 2021. Opinnäytetyön alkuperäisenä innoittajana ...
Visuaalisen identiteetin suunnittelu sosiaalisessa mediassa operoivalle vaateyritykselle
(2022)
Tämä opinnäytetyö käsittelee visuaalisen identiteetin suunnittelua sosiaaliseen mediaan. Opinnäytetyössä tarkastellaan sosiaalisen median palveluita graafisen suunnittelijan näkökulmasta ja pohditaan, millainen visuaalinen ...