Haku
Viitteet 1-10 / 18
Mediaseurannassa kauneusbrändien Facebook-julkaisut
(2019)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää, minkälaista markkinointiviestintää kauneusbrändit tekevät Facebookissa. Aihetta on tutkittu analysoimalla mediaseurantaan valittujen brändien sosiaalisen median päivityksiä ...
Digitaalisen markkinoinnin läpäisevyys kansainvälisellä korkeakoulukentällä – Case: Tampereen ammattikorkeakoulu
(2020)
Opinnäytetyössä tarkastellaan digitaalista markkinointia kansainvälisellä korkeakoulukentällä. Työn ensisijaisena tavoitteena on avata digitaalisen markkinoinnin yleistä anatomiaa sekä tutkia eri sosiaalisen median kanavien ...
Messenger-chatbot myyntiä edistävänä työkaluna
(2019)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli suunnitella ja toteuttaa Facebook-kampanja Messenger- chatbotia hyödyntäen. Facebook-kampanja toteutettiin ruoanlaitto- ja leivontatarvikkeisiin erikoistuneelle verkkokaupalle vuonna ...
Markkinointi sosiaalisessa mediassa. Opas Soupster Familylle.
(2020)
Tämän toiminnallisen opinnäytetyön tavoitteena oli laatia toimeksiantajayritykselle opas, jota se voi hyödyntää ravintoloiden markkinoinnissa sosiaalisessa mediassa. Oppaan oli tarkoitus antaa ravintoloille käytännön ohjeita ...
Työnhakijamarkkinointi Facebookissa : Kilpailijat vs UKKO Work
(2019)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää Ukko Workin sosiaalisen median työnhakijamarkkinoinnin mainonnan taso alan kilpailijoihin verrattuna Facebookissa. Tavoitteena oli löytää mahdollisia kehityskohteita ja kilpailuetuja, ...
Miten mitata mainetta sosiaalisessa mediassa?
(2019)
Sosiaalinen media on osana arkeamme enemmän, kuin koskaan ennen. Tavallisten käyttäjien lisäksi se on tärkeä viestintäväline monille yrityksille, jotka tavoittelevat sosiaalisen median kautta potentiaalisia asiakkaita. ...
Sosiaalisen median markkinointiviestintäsuunnitelma: TAUKO Design Oy
(2019)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli suunnitella ja toteuttaa ekologisen ja eettisen vaatemerkin markkinointiviestintäkampanja sosiaalisessa mediassa TAUKO Design Oy:lle. Kampanjan aiheena oli esitellä kevään 2019 vaatemallisto ...
Vertaistuen kehittäminen Senioripuhetta-Facebook-ryhmässä ikääntyvien näkökulmasta
(2020)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää, millaista vertaistukea Facebookissa toimivan Senioripuhetta-ryhmän jäsenet saivat opinnäytetyön toteutushetkellä. Lisäksi selvitettiin, miten ryhmän vertaistukea pystyttäisiin ...
Sosiaalisten medioiden vaikutus yrityksen näkyvyyteen mainonnan näkökulmasta
(2021)
Opinnäytetyössä tarkastellaan sosiaalista mediaa ja sitä, miten se vaikuttaa yrityksen näkyvyyteen markkinoinnin näkökulmasta. Työn toimeksiantaja on helsinkiläinen kosmetologian alan yritys.
Sosiaalinen media ja ...
Dark patternit : Suunnittelun pimeä puoli
(2021)
Opinnäytetyön tarkoituksena on tarkastella Instagramissa ja muualla sosiaalisessa mediassa esiintyviä ns. dark patterneja ja tutkia, mistä ja miksi ne syntyvät ja tunnistavatko sosiaalisen median käyttäjät niitä. Vai ovatko ...