Haku
Viitteet 1-10 / 25
"No pitääkö tuolla tavalla päästä tissejä esittelemään?" : Marginalisoidut kehot ja seksuaalisuus Instagram-sensuurin keskiössä
(2020)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena on selvittää, millaista sensuuria Instagramissa tapahtuu, millaisia kuvia siellä sensuroidaan ja kohdistuuko sensuuri johonkin tiettyyn ihmisryhmään. Opinnäytetyössä perehdytään myös ...
Instagram storiesin käyttö ja suhtautuminen sen sisältöön nuorten aikuisten keskuudessa
(2019)
Tarinamuotoiset 24 tunnin mittaiset video- ja kuvasarjat ovat tuttu näky yhä useammalla
sosiaalisen median alustalla. Tässä opinnäytetyössä keskitytään Instagramin vuonna 2016
julkaisemaan tarinaominaisuuteen. Tutkimuksessa ...
Opas toimivan vaikuttajamarkkinointijulkaisun luomiseen Instagramissa
(2019)
Tämän toiminnallisen opinnäytetyön tavoitteena oli laatia toimeksiantajayritykselle opas, jota se voi käyttää apunaan asiakastyöskentelyssä ja yhteistyökumppaniensa ohjeistamisessa. Tarkoituksena oli luoda ...
Digitaalisen markkinoinnin läpäisevyys kansainvälisellä korkeakoulukentällä – Case: Tampereen ammattikorkeakoulu
(2020)
Opinnäytetyössä tarkastellaan digitaalista markkinointia kansainvälisellä korkeakoulukentällä. Työn ensisijaisena tavoitteena on avata digitaalisen markkinoinnin yleistä anatomiaa sekä tutkia eri sosiaalisen median kanavien ...
Markkinointi sosiaalisessa mediassa. Opas Soupster Familylle.
(2020)
Tämän toiminnallisen opinnäytetyön tavoitteena oli laatia toimeksiantajayritykselle opas, jota se voi hyödyntää ravintoloiden markkinoinnissa sosiaalisessa mediassa. Oppaan oli tarkoitus antaa ravintoloille käytännön ohjeita ...
Sosiaalisen median markkinointiviestintäsuunnitelma : Lace & Rose
(2020)
Tämän toiminnallisen opinnäytetyön tarkoituksena oli tehdä sosiaalisen median markkinointiviestintäsuunnitelma vaatelainaamolle nimeltä Lace & Rose. Työn tavoitteena oli löytää selkeät suuntaviivat kohdeyrityksen ...
Miten mitata mainetta sosiaalisessa mediassa?
(2019)
Sosiaalinen media on osana arkeamme enemmän, kuin koskaan ennen. Tavallisten käyttäjien lisäksi se on tärkeä viestintäväline monille yrityksille, jotka tavoittelevat sosiaalisen median kautta potentiaalisia asiakkaita. ...
Sisältöstrategia kustantamon Instagram-tilille – Oppimisprosessi sisältöstrategian takana
(2021)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena on esitellä suomalaisen kirjakustantamon Instagram-tilille laadittu sisältöstrategia sekä oppimisprosessi tutkimuksen takaa. Opinnäytetyö käsittää kaksi kokonaisuutta: sisältöstrategian ja ...
Näkyvyyden ja seuraajamäärän kasvattaminen Instagramissa : Case PBO Group ApS
(2020)
Opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää, millä tavalla toimeksiantaja, PBO Group ApS, voisi kehittää Instagram-viestintäänsä, millaista sisältöä sen kannattaisi julkaista ja miten se pystyisi saamaan uusia seuraajia. Työssä ...
Selvitys seuraajamäärän vaikutuksesta Instagram-vaikuttajan luotettavuuteen kaupallisen sisällön osalta
(2020)
Opinnäytetyöni tavoitteena oli selvittää kuluttajien suhtautumista vaikuttajamarkkinointia kohtaan Instagramissa. Opinnäytetyössä pyrittiin erityisesti selvittämään vaikuttaako vaikuttajan seuraajamäärä hänen luotettavuuteensa ...