Haku
Viitteet 1-3 / 3
Digimarkkinoinnin ja sosiaalisen median uudet trendit
(2019)
Tämän tutkimustyyppisen opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää uusia trendi-ilmiöitä, joita esiintyy digimarkkinoinnissa ja sosiaalisessa mediassa. Työssä oli tarkoitus keskittyä siihen, miten digimarkkinointi ja ...
Suomalaiset tilitoimistot sosiaalisessa mediassa : Katsaus tilitoimistojen sosiaalisen median käyttöön
(2019)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli tutkia suomalaisten tilitoimistojen sosiaalisen median käytön yleisyyttä ja käyttötottumuksia. Tavoitteena oli tutkia, millaisia sosiaalisen median kanavia tilitoimistot käyttävät, ...
Levy-yhtiön toiminnan kehittäminen: kehittämiskohde Överdog
(2023)
Työn tarkoituksena oli kerätä aineistoa, jota Överdog-levymerkki voi hyödyntää toimintansa kehittämisessä. Tutkimusalue on jaettu karkeasti toimintatapojen tutkimiseen ja talouden tutkimiseen.
Tutkimukseni käsittelee ...