Haku
Viitteet 1-4 / 4
Lelupäivä tukemassa varhaiskasvatuksen kestävän kehityksen pedagogiikkaa
(2019)
Lelupäivä, päivä jolloin lapsi voi tuoda oman lelun päiväkotiin, on ollut yleinen käytänne päiväkotien varhaiskasvatuksessa. Aiheesta on käyty keskustelua julkisuudessa ja sitä on jonkin verran tutkittu eri näkökulmista. ...
Creating and Evaluating a Project Regarding Sustainability for Early Childhood Education
(2019)
The purpose of this functional thesis was to create and evaluate educational material of sustainability for early childhood education that would ease the educator’s task to teach the subject in child-based premises. ...
Ketut johdattelevat kestävään tulevaisuuteen: päiväkodin varhaiskasvattajien kokemuksia KETTU-materiaalista
(2023)
Opinnäytetyössä tarkastellaan varhaiskasvattajien kokemuksia Helsingin kaupungin KETTU-materiaalin käyttöönotosta. Varhaiskasvattajilta kysyttiin, mitä hyötyä he kokivat saaneensa KETTU-materiaalista kestävyyshaasteiden ...
Kohti ympäristökasvatusta: Pedagogista ulkotoimintaa estävät ja edistävät tekijät
(2023)
Tutkimuksellisen opinnäytetyöni avulla selvitetään tekijöitä, jotka edistävät tai estävät pedagogisen ulkotoiminnan järjestämistä. Opinnäytetyön yhteistyötahona oli Kauniaisten kaupungin kielikylpypäiväkoti, Kielikylpy ...