Haku
Viitteet 1-10 / 173
Videovierailuja koronan aikaan : Helsingin kotihoidon asiakkaiden omaisten kokemuksia omaisliittymästä
(2020)
Opinnäytetyössä tutkittiin Palvelukeskus Helsingin ja Arcturia Oy:n kehittämän omaisliittymän toimivuutta kotihoidon asiakkaiden omaisten näkökulmasta. Videopuheluna toimiva omaisliittymä kehitettiin Helsingin kotihoidon ...
Vertaisoppimisen hyödyntäminen digitalisaatiossa : Toimintatutkimus Taideyliopiston Sibelius-Akatemiassa
(2021)
Opinnäytetyön aiheena on vertaisoppimisen hyödyntäminen digitalisaation kehittämisessä. Työssä tarkastellaan Taideyliopistossa keväällä 2019 käynnistynyttä digitalisaatiohanketta toimintatutkimuksen kolmen vaiheen kautta: ...
On vaikea kertoa mitä kaikkea osaa: Suomalaisten työnhaun haasteita
(2020)
Työnhaku koostuu monesta eri osa-alueesta. Se vaatii työnhakijalta selvittämistä, määrittämistä ja itsetuntemusta. Pitää miettiä, millaista työtä on hakemassa, mistä kanavista sen löytää, on osattava kuvata omat parhaat ...
Käytännön saavutettavuusoppaan luominen Säteilyturvakeskukselle
(2020)
Laki digitaalisten palvelujen tarjoamisesta velvoittaa julkisen sektorin toimijoita huomioimaan saavutettavuuden toiminnassaan. Opinnäytetyön tavoitteena on luoda mahdollisimman hyvin käyttäjiä palveleva saavutettavuusopas ...
Mitä nuoret Yle Areenasta haluavat? : Nuorten yleisöjen näkökulmia kansainväliseen ohjelmahankintaan
(2021)
Televisioala on ollut viime vuodet suurten mullistusten keskellä. Teknologinen kehitys on siirtänyt televisio-ohjelmat jokaisen älypuhelimen omistajan taskuun ja toisaalta tuonut suomalaiskatsojalle valtavan määrän uutta ...
Medianhallintajärjestelmän jatkuvan kehittämisen malli: Käyttäjälähtöinen kehittäminen osaksi Ylen Mediateknologia-osaston järjestelmäkehitysprosessia
(2019)
Asiakaslähtöisyys ja kokeilukulttuuri ovat suhteellisen uusia Ylen strategian mukaisia työskentelymenetelmiä. Opinnäytetyössä tutkin työkulttuurin kehittämistä toimintatutkimuksen keinoin ja laadin ehdotuksen seuraavasta ...
Asiakasymmärryksen vahvistaminen web-analytiikan avulla : Case: Luksia.fi-verkkosivun analysointi
(2021)
Opinnäytetyön tarkoituksena on selvittää, millaista tietoa voidaan saada verkkosivujen kävijöistä web-analytiikan avulla ja mitkä niistä tiedoista voidaan johtaa asiakasymmärrykseksi.
Miksi asiakasymmärrystä tarvitaan? ...
Strategisempaa ilmastoviestintää Varsinais-Suomeen : Viestinnän suunnittelun ja arvioinnin prosessimalli julkisella sektorilla toimivalle hankeorganisaatiolle
(2021)
Tässä opinnäytetyössä kehitettiin Varsinais-Suomen kuntien yhteiselle kestävän kehityksen ja energia-asioiden asiantuntijaorganisaatio Valonialle strategialähtöinen viestinnän arvioinnin ja suunnittelun prosessimalli. ...
Ethics in AR-based B2C Marketing Communications : The urgent need for additional ethical rules in the field
(2019)
This thesis is about the ethics in Augmented Reality (AR) based B2C Marketing Communications, exploring the urgent need for additional ethical rules in the field. The aim is to justify the need for additional ethical code ...
“Ei me käydä nettisivuilla”: Nuorten näkemyksiä verkkoviestinnän kehittämiseen
(2019)
Opinnäytetyön tavoitteena on selvittää miten espoo.fi/nuoret-kohderyhmäsivua tulisi kehittää, jotta nuoret löytäisivät sieltä tarpeisiinsa vastaavaa sisältöä ja kokisivat sivuston palvelevan juuri heitä.
Espoo.fi/nuor ...