Haku
Viitteet 1-10 / 44
Kotihoidon palvelujen laatu ja asiakastyytyväisyys Espoon kotihoidossa
(2020)
Tulevaisuudessa kotihoidon työhön haasteita tuovat kasvavat asiakasmäärät, uudet asiakasryhmät, asiakkaiden hoitoisuuden lisääntyminen sekä asiakkaiden odotukset palveluista. Painopiste on selviytyä kotona mahdollisimman ...
Asiakasvirtoja kanavoiva Klinik Pro Tuusulan terveysasemien vastaanottopalveluissa
(2020)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää asiakastyytyväisyyttä Klinik – asiointipalvelun käytöstä sekä asiointipalvelun tuottamaa asiakaskokemusta Keski-uudenmaan SOTE kuntayhtymän (Keusote) avopalveluissa, Tuusulan ...
Customer Value Proposition for ABB Marine Electric Solutions
(2020)
ABB Marine has so far utilized the Azipod propulsion system as their one inimitable anchor product, which has opened the doors for ever expanding electric solutions sales to the customers. Now many of the old customers are ...
Asiakaskokemuksen kehittäminen lääkealan jakelu- ja palveluyrityksessä
(2020)
Tämä opinnäytetyö tehtiin Oriola Oyj:n toimeksiantona. Valitun aiheen taustalla oli asiakastyytyväisyyden putoaminen Suomen liiketoiminnassa vuosina 2017-2018. Opinnäytetyön tavoitteena oli tutkia Oriolassa perustetun ...
Palvelumuotoilun hyödyntäminen palvelujen kehittämisessä : Asiakaslähtöisen palvelutuotannon kehittäminen kuvantamisessa
(2021)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli kuvata systemoidun kirjallisuuskatsauksen avulla, miten palvelumuotoilua hyödynnetään terveydenhuollon palvelujen kehittämisessä. Tavoite oli saada kokonaiskäsitys olemassa olevasta tiedosta ...
Erätauko! : Oulun Kärppien jääkiekko-ottelutapahtuman vetovoiman kehittäminen palvelumuotoilun keinoin
(2020)
Kehittämistyössä syvennytään Oulun Kärpät -organisaation jääkiekko-ottelutapahtuman palveluihin ja niiden kehittämiseen asiakaskokemuksen kautta. Kehittämistyö on kvalitatiivinen tapaustutkimus, jonka menetelmänä on ...
Museo oppimisympäristönä : A&DO Labra -oppimiseen innostava konttinäyttely
(2021)
Tämä opinnäytetyö on tutkimuksellinen kehittämistyö. Opinnäytetyö on toteutettu osana Designmuseon ja Arkkitehtuurimuseon A&DO – Arkkitehtuurin ja muotoilun oppimisen keskus -hanketta (2020–2023), joka toteutetaan Suomen ...
Digitaalinen hoitopolku - kaularankaleikkauspäätöksen saaneen potilaan ja henkilökunnan kuvaamana
(2020)
Digitalisaation myötä monet arkielämän tavat ja tiedot ovat siirtyneet sähköiseen muotoon. Terveydenhoidossa digitalisoituminen on ollut varsin hidasta. Näinä päivinä digitalisaatio kuitenkin näkyy jo vahvasti myös ...
Digitaaliset kanavat lääkeyhtiön asiakkaiden kokemana
(2021)
Tämä opinnäytetyö toteutettiin yhteistyössä lääketeollisuuden yrityksen kanssa ja tarkoituksena oli tutkia, miten yrityksen lääkäriasiakkaat kokevat digitaaliset kanavat sekä niiden tarjoaman sisällön työnsä kannalta. ...
Kohdennetun B2C-asiakaskirjeen digitalisoituminen
(2020)
Opinnäytetyössä tutkittiin kohdennetun b2c-asiakaskirjeen digitalisoitumista. Kohdennetut asiakaskirjeet eivät ole juurikaan muuttuneet tällä vuosituhannella toisin kuin esimerkiksi markkinointiviestintä tai laskujen ...