KoulutusalaOpinnäytetyöt (Avoin kokoelma)Kauneudenhoitoala
Viitteet 21-40 / 108
-
Jalkineliike Stella : jalkojen ja kenkienhoitoesitteellä lisäarvoa asiakkaille
(Turun ammattikorkeakoulu, 2015)Tämä opinnäytetyö on tehty toimeksiantona Jalkineliike Stellalle yrityksen asi-akkaiden pyynnöstä. Esite on tuotettu asiakkaille jaettavaksi ja se sisältää jalko-jenhoito-ohjeen, hyvän kengän valintaohjeen sekä jalkateräalueen ... -
Kampaamo Silkkitukan ja Kauneuskeskus Lumikin yhteistyön kehittäminen : asiakastapahtumamallien suunnittelu
(Turun ammattikorkeakoulu, 2012)Lähtökohtana tällä opinnäytetyöllä on kehittää toimeksiantajayritysten välistä yhteistyötä sekä suunnitella heille toimivat asiakastapahtumamallit, joita he voivat käyttää apuna järjestäessään yhteisiä asiakastapahtumia ... -
Kanta-asiakasohjelman kehittämisideoita : GANT-klubi
(Turun ammattikorkeakoulu, 2015)Vähittäiskaupan ollessa murrosvaiheessa yritysten on löydettävä itselleen parhaiten sopivia keinoja kehittääkseen ja uudistaakseen toimintaansa. Digitalisoituminen ja verkkokaupan kasvu aiheuttavat lisähaasteita asiakkaiden ... -
Kauneuden Valtatie : verkkotoimipaikka kauneudenhoitoalan ammattilaisille ja opiskelijoille
(Turun ammattikorkeakoulu, 2012)Tämän opinnäytetyön tarkoitus oli kehittää uudenlainen verkkotoimipaikka kauneudenhoitoalan ammattilaisille ja opiskelijoille. Ensisijaisena tavoitteena oli saada julkinen paikka Internetiin, jossa yhdessä osoitteessa ... -
Kauneudenhoitoalan tukkutoiminnan kehittäminen : yhteistyössä kauneushoitolayrittäjien kanssa
(Turun ammattikorkeakoulu, 2012)Opinnäytetyössä tarkastellaan kauneudenhoitoalan ammattilaisten (kosmetologi) ajatuksia koko kauneudenhoitoalan tukkutoiminnasta ja sen toiminnan aktivoinnista kauneushoitolayrittäjän hyväksi. Tutkimuksessa haettiin ... -
Kauneushoitola Pieni Kauneushuone : visuaalisen ilmeen uudistaminen
(Turun ammattikorkeakoulu, 2014)Tämän toiminnallisen opinnäytetyön päämääränä oli uudistaa yrityksen Kauneushoitola Pieni Kauneushoitola visuaalinen ilme imagoa tukemaan. Toimeksiannon saatuani lähdin suunnittelemaan kokonaisuutta jolla yritys pystyisi ... -
Kauniina kesään : vinkit ehostuksen saloihin
(Turun ammattikorkeakoulu, 2015)Opinnäytetyön tarkoitus oli kehittää Pieksämäen Seutuopistolle opetusmateriaalia. Työn tarkoitus oli tarjota heille valmis ehostuskurssi, jonka piti kauneudenhoitoalan ammattilainen. Koulutuspaketiksi koottiin tietopaketti ... -
Kerro, kerro kuvastin, kuinka kohtaisimme paremmin?
(Turun ammattikorkeakoulu, 2012)Hiusalalla työskentelevä esimies kohtaa jatkuvasti erilaisia persoonia niin asiakkaina kuin työntekijöinä. Tämän opinnäytetyön tavoitteena on kehittää esimiehen sosiaalisia taitoja tutustumalla erilaisiin persoonatyyppeihin. ... -
Kestävä kehitys kauneushoitolassa : vastuullinen liiketoiminta kauneudenhoitoalalla
(Turun ammattikorkeakoulu, 2015)Yritysvastuullisen kauneushoitolan perustamisesta ja toiminnasta ei ole vielä juurikaan tietoa. Ekokauneushoitola –nimellä olevia kauneushoitoloita on lisääntyvissä määrin Suomessa, mutta silti toiminta on vielä hyvin ... -
Kirjallisuuskatsaus luonnonkosmetiikkaan : case Frantsila
(Turun ammattikorkeakoulu, 2015)Opinnäytetyössä tutkitaan kokonaisvaltaisesti luonnonkosmetiikkaa; mitkä kriteerit sertifioidun luonnonkosmetiikan tulee täyttää, millä keinoin sitä markkinoidaan ja millainen on tyypillinen luonnonkosmetiikan kuluttuja. ... -
Kohti korubrändiä : matka harrastuksesta toimivaksi konseptiksi
(Turun ammattikorkeakoulu, 2014)Tämä opinnäyte kertoo ideoivaan ja persoonalliseen tyyliin asioista, joita konseptisuunnittelussa, brändin rakentamisessa ja verkkomyynnissä tulisi ottaa huomioon. Työn toimeksiantajana on turkulaisen kauneushoitola Soul ... -
Kosmetiikka-allergisen ja atoopikon ihonhoito : opas kosmetologeille ja kauneudenhoitoalan opiskelijoille
(Turun ammattikorkeakoulu, 2013)Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli tehdä opas kosmetiikka- allergisen ja atooppisen asiakkaan ihonhoidosta. Opas on suunnattu kosmetologeille ja kauneudenhoitoalan opiskelijoille. Tarkoituksena on, että opas toimii ... -
Kosmetiikkamyyjän opas : miten myyn kosmetiikkaa paremmin?
(Turun ammattikorkeakoulu, 2012)Tämä toiminnallinen opinnäytetyöni on opas kosmetiikkamyyjille myymälämyyntiin painottuen. Opas on suunnattu kaikille aloitteleville sekä kosmetiikka-alalla jo kauemmin toimineille kosmetiikkamyyjille. Oppaan tarkoitus on ... -
Kosmetiikkaneuvoja : lisää tuulta purjeisiin koulutuksen kehittämisellä
(Turun ammattikorkeakoulu, 2012)Tämän opinnäytteen tarkoituksena on tuoda uusia näkökulmia kosmetiikkaneuvojan tutkinnon sisältöihin ja sen opiskelua varten. Kosmetiikkaneuvojan tutkinto on Suomessa suhteellisen uusi koulutussuuntaus. Opiskelijat hakeutuvat ... -
Kotimyynti osana yrityksen toimintaa
(Turun ammattikorkeakoulu, 2015)Monet tunnetut suoramyyntiyritykset perustuvat kotimyyntitoimintaan. Kotimyynti on jo pitkään auttanut ihmisiä kasvattamaan myyntitaitojaan sekä tarjonnut heille lisäansioita. Opinnäytetyön tarkoitus on tarkastella ... -
Kun maailma ei riitä : Second Life -virtuaalimaailma oppimisympäristönä hiusalalla
(Turun ammattikorkeakoulu, 2013)Opinnäytetyöni tavoite on tarkastella Second Life-virtuaalimaailman ominaisuuksia oppimisympäristönä ja sen mahdollisuuksia edistää hiusalan perusopetusta. Tutkimuksellisen kehittämistyön tavoitteena oli myös ideoida ... -
Kädentaitajasta yrittäjäksi : liiketoimintaosaamisen merkitys kosmetologiyrityksissä
(Turun ammattikorkeakoulu, 2013)Liiketoimintaosaamisen merkitys yritysmaailmassa kasvaa enenevässä määrin eikä kädentaitojen osaaminen pelkästään tahdo riittää menestyvän yritystoiminnan pyörittämiseen kosmetologiyrityksissä. Käsityöaloilla työskentelevät ... -
Käännä luovuudelle toinenkin poski : hiusalan ammattilaisten koulutusasenteisiin vaikuttaminen
(Turun ammattikorkeakoulu, 2011)Kouluttautuminen ja asiantuntijana kehittyminen ovat asioita, joita yhteiskunnassamme arvostetaan ja tavoitellaan. Niiden tavoitteluun liittyy vahvasti sosiaalista painetta, joka kumpuaa henkilön sisäisestä kehittymisen ... -
Launching plan for SkinDesign -product line
(Turun ammattikorkeakoulu, 2015)The abstract of this thesis was to come up with a launching plan for upcoming product line called skindesign. The ao, was to create a plan that would help the company with the launching process. In a process of research, ... -
Liiketoiminnan ja jälleenmyynnin kehittäminen : opas parturi-kampaamoille
(Turun ammattikorkeakoulu, 2013)Suuret hiusalanketjut ovat yleistyneet ja niiden levikki on kasvanut viimeisen kymmenen vuoden aikana Suomessa. Ilmiö on lisännyt kilpailua ja etenkin tuotemyynnin osalta se on vaikuttanut pienyrittäjien motivaatioon. ...