KoulutusalaOpinnäytetyöt (Avoin kokoelma)Media-ala
Viitteet 21-40 / 608
-
Anniskeluravintolan markkinointiviestinnän parantaminen : case Moe’s Bar, Scandic Atrium
(2021)Tämä opinnäytetyö keskittyy anniskeluravintolan markkinointiviestinnän parantamiseen. Tutkimuksen tavoitteena on kartoittaa pienelle hotelliketjun alaisuuteen kuuluvalle baarille tarpeelliset markkinointiviestinnälliset ... -
Antichrist sukupuolisuuden kuvastona
(Turun ammattikorkeakoulu, 2011)Kirjallisen opinnäytetyöni tavoitteena on avata Lars von Trierin elokuvassa ”Antichrist” (2009) vallitsevaa sukupuolikäsitystä ja miehisyyden olemusta kriittisestä näkökulmasta. Tutkin, mitä vaikutuksia elokuvilla on ... -
Apinoiden paneetta : valtavirtaviihteen hyväksikäyttö pornoelokuvissa
(Turun ammattikorkeakoulu, 2012)Internetin myötä pornoteollisuus alkoi olla hätää kärsimässä. Valtavirtaviihteen jäljitelmät, parodiat ja uudelleentulkinnat pelastivat koko teollisuudenalan. Niitä on kuitenkin pornoteollisuudessa ollut alusta asti. Miksi ... -
Apua, minulla on omatunto! : pohdintaa mainonnan eettisyydestä suunnittelijan näkökulmasta
(Turun ammattikorkeakoulu, 2010)Mainonnan suunnittelija voi kohdata monenlaisia eettisiä ristiriitoja työssään. Ne voivat koskea niin itse työntekoa, kuin käsillä olevan projektin sisältöä. Halusin opinnäytteessäni kirjoittaa eräänlaisen ohjeistuksen, ... -
ARG-pelien hyödyntäminen videopelien ennakkomarkkinoinnissa
(2022)Tämä opinnäytetyö käsittelee sitä, miten alternate reality pelejä voitaisiin hyödyntää tehokkaasti videopelien ennakkomainonnassa. ARG-pelit olivat ilmiö yritysten markkinoinnissa 2000-luvun alussa, mutta ovat nykyään ... -
Arkaluontoisten asioiden käsittely kirjallisessa journalistisessa haastattelussa : case murhatun uhrin äiti ja kolme muuta esimerkkitapausta
(Turun ammattikorkeakoulu, 2018)Tarkastelen opinnäytetyössäni erilaisia seikkoja, joita kirjoittavan journalistin on syytä ottaa huomioon arkaluontoisia asioita sisältävää kirjallista haastattelua tehdessä, sitä ennen ja sen jälkeen. Pyrin selvittämään, ... -
ARKI – mieluummin ei
(Turun ammattikorkeakoulu, 2009)Opinnäytetyöni kirjallinen osio käsittelee leikin ja tutkimisen sekänäyttelemisen läheistä suhdetta. Tässä kirjallisessa osassa kerron ajatuksistanitausta-ajatuksistani taiteelliseen osaan sekä taiteellisen osan tekoprosessista. -
Artikkelit kirjaksi - historiateos Varsinais-Suomi ja Viro : Varsinais-Suomen Viro-keskus 20 vuotta
(Turun ammattikorkeakoulu, 2015)Opinnäytetyönäni olen suunnitellut ja taittanut ulkoasun kirjaan Artikkelit kirjaksi – historiateos Varsinais-Suomi ja Viro, Varsinais-Suomen Viro-keskus 20 vuotta. Työhön kuului myös kannen suunnittelu. Kirjallisessa ... -
Artistin henkilöbrändäys : miksi brändäystä tarvitaan ja miten se toteutetaan
(Turun ammattikorkeakoulu, 2018)Opinnäytetyöni on tutkielma henkilöbrändäyksen tärkeydestä ja keinoista artisteille. Se sisältää myös vinkkejä ja keinoja artistille joka haluaa menestyä urallaan ja saada kuulijakuntaa. Miten tärkeää on, että artistin luo ... -
Arvo kilpailutekijänä : uuden palvelukokonaisuuden kehitys videotuotantoyhtiössä
(2020)Tämä YAMK-opinnäytetyö käsittelee uuden palvelukokonaisuuden kehittämistä videotuotantoyhtiössä. Työskentelin toimeksiantajani Brave Teddyn palvelukehityshankkeessa projektipäällikkönä keväällä ja kesällä 2020, jonka jälkeen ... -
Arvot kuvittajan henkilöbrändin osana
(2023)Opinnäytetyössäni tutkin arvojen merkitystä kuvittajalle osana hänen henkilöbrändiään ja sitä, millaisia mahdollisuuksia avoimet arvot voivat tarjota työelämässä. Teoriaosiossa käyn läpi feministisen suunnittelun ... -
Asiakaskokemus henkilövalokuvauksessa : palvelustrategian kehittäminen asiakaslähtöisesti
(2023)Kehittämistyön tavoitteena oli media-alalla toimivan yrityksen henkilövalokuvaukseen liittyvän liiketoiminnan kehittäminen. Opinnäytetyössäni kuvaan sitä prosessia, jolla yrityksen palvelua voidaan kehittää asiakaslähtöisesti ... -
Asiakaslehden siirto verkkoon? : Turun tuomiokapitulin viestinnän näkymiä
(Turun ammattikorkeakoulu, 2014)Tämän opinnäytetyön tavoitteena on selvittää Turun arkkihiippakunnan tuomiokapitulin asiakas-viestintää. Turun arkkihiippakunta on julkaissut vuodesta 1999 hiippakuntalehteä (Tuore oliivi-puun lehti) neljä kertaa vuodessa. ... -
Asiakaspalautejärjestelmän kehittäminen : case Hyvinkään kaupungin sosiaali- ja terveystoimi
(Turun ammattikorkeakoulu, 2017)Opinnäytetyön aiheena oli tutkia ja kehittää toimeksiantajan, Hyvinkään kaupungin sosiaali- ja terveystoimen, asiakaspalautejärjestelmää asiakastyytyväisyyden lisäämiseksi. Työn tavoitteena oli uudistaa ja laatia sosiaali- ... -
Asiakassegmentoinnin hyödyntäminen markkinointiviestinnässä
(2023)Tämä opinnäytetyö tutkii asiakassegmentoinnin hyödyntämistä markkinointiviestinnässä ja palvelupolun suunnittelussa. Tavoitteena on avata asiakassegmentoinnin prosessia ja hyötyjä, sekä käyttöä viestinnän suunnittelussa ... -
Asiantuntijablogi sisältömarkkinoinnin välineenä
(2020)Opinnäytetyössä selvitetään, kuinka videopalveluita ja koulutuksia myyvän yrittäjän on mahdollista houkutella potentiaalisia asiakkaita verkkosivuille asiantuntijatietoon nojaavan sisältömarkkinoinnin avulla. Kyseessä ... -
Asiantuntijabrändin rakentaminen sisältömarkkinoinnin keinoin : asiantuntijuus ja vaikuttavuus toistensa tukena
(2022)Tämän opinnäytetyön tavoitteena on tutkia vahvoja asiantuntijabrändejä sekä eritellä ja havainnollistaa sisältömarkkinoinnin keinoja ja sisältöjen elementtejä, joiden avulla vahvoja asiantuntijabrändejä on rakennettu. ... -
Audiobrändäys : äänimaailman merkitys osana yritysten brändi-identiteettien rakentamista
(Turun ammattikorkeakoulu, 2016)Audiobrändäys on brändin rakentamiseen liittyvä elementti, joka tarkoittaa brändilähtöistä ja strategista, yksilöllisen ääni-identiteetin suunnittelua ja toteuttamista. Opinnäytetyössä käsitellään audiobrändäystä yritysten ... -
Audioreportaasin mahdollisuudet sisältömarkkinoinnin välineenä
(2021)Tässä opinnäytetyössä selvitetään millä keinoin onnistunut audioreportaasi luodaan ja soveltuuko audioreportaasi sisältömarkkinoinnin välineeksi. Tutkimuksessa asiaa selvitetään sisältömarkkinoinnin ja audion ammattilaisten ... -
Audiovisuaalinen dissonanssi dokumentaarisessa elokuvassa : tarkastelussa kahden kokeellisen dokumentaarisen lyhytelokuvan tekoprosessit
(2019)Tutkin opinnäytetyössäni audiovisuaalista dissonanssia dokumentaarisessa elokuvassa. Rajaan aiheeni äänen ja kuvan erottamiseen sekä toisiinsa kuulumattomien äänen ja kuvan yhdistämiseen ilmaisukeinona. Työ on laadullinen ...